30 August 2011

Jestem sentymentalną krową

Wykorzystałam płaszczyk wreszcie, radujta się, ludziska. Jestem do niego nastawiona sentymentalnie, był jednym z pierwszym ciuchów jakie zakupiłam na swoim pierwszym koncie, więc jak go Wawsia na sprzedaż wystawiła, powstrzymać się nie mogłam :3
 Kupiłam te buty wczoraj, zapomniawszy, że jedną parę mam już w szafie od dłuższego czasu, mądra jam, że hej!
Spis powszechny: 
RARE płaszczyk – Pretty 'n love, sb
Koszulka w roli tyłu płaszczyka – Nim's Island
Babciowe berecisko – Tingeling, sb
Bryle – Special offer
Żółta bluzka ponownie – Decades, sb
W roli kawałka bluzki, spódnica – Bonjour bizou
Pasek – Stardoll
Spodnie – projekt goth-chickie45 (lol, cóż za nick)
Torebka – stardoll, sb
Butki – stardoll, sb
+końskie ogony, muszę dodawać? 



Piosnka może nie pasuje do stylizacji, ale świetnie oddaje mój melancholijny nastrój.
Swoją drogą, bawi mnie nazwa zespołu niemożebnie, jak można nazwać grupę "Wypisanym flamastrem"?

No comments:

Post a Comment