16 August 2011

Na początek (kto wie, czy dobry)

To ja się witam i uprzedzam, że moje stylizacje pojawiać się będą raz na ruski rok, to raczej Marcin będzie spiritus movens tego bloga.

Straszliwie nie podoba mi się neonowy trend - naprawdę nie pojmuję, jak można uznać połączenie oczojebnego żółtego z oczojebnym różem (i inne w tym gatunku) za fajne. Stwierdziłam jednakże, że w życiu wszystkiego trzeba spróbować, postanowiłam więc uszczknąć neonowej mody. Cóż, nie udało się, skończyło się tylko na akcentach kolorystycznych. 

 Uwielbiam kapelusze i uwielbiam okulary noszone w tak iście pieprznięty sposób - przyzwyczajta się.

 Lista zakupów:
Marynarka - Archive  
Okulary - giftometer  
Wisior - Bonjour Bizou 
Niebieska Tunika - Stardoll, sb   
Pastelowa tunika - Bonjour Bizou
Pończochy - Sonia Rykiel Tribute, sb 
Bluzka w paski pod spód - Stardoll, sb 
Żółta spódnica pod tuniką - Moschino Tribute  
+ koński ogon



Bułgarska nuta, będę Was jeszcze męczyła podobnymi zza wschodniej granicy jeszcze dłuuugo, mwahaha >D

3 comments:

  1. jakby zdjąć kapelutek i buty było by lepiej ;d

    ReplyDelete
  2. Ej nie no neony w oczojebnym dobraniu + jakiś uspokajający oczojeby kolor, jest fajny ;c

    Co do stylizacji - nie wiem dlaczego,zawsze mi się podobają twoje stylizacje, zawsze utrzymane w takim charakterystycznym stylu + apartament, w którym panuje ciekawy nastrój.

    Co do piosenki - bu,ta mi się nie podoba.

    ReplyDelete
  3. Bułgaria jakby nie patrzeć jest na południu. Mimo to plus za Bijały Guzik, polecam "Djurdjevdan", mój ulubiony.

    ReplyDelete