17 September 2011

Aknagyc

Zasadniczą moją słabością są motywy ludowe, całkiem typowe dla mnie jest kupowanie różnych rzeczy tylko ze względu na folkowy klimat. Bywa, że później wiszą w szafie bezużyteczne - ale ludowe, więc ich nie sprzedaję.
Dziś w roli głównej, aż DWA takie przypadki, w stylizacji kojarzącej mi się z pewną upierdliwą, mijaną prze mnie często cyganką, której - jak się zdaje - największą pasją jest jeżdżenie autobusami wielorakimi.
Ja wiem, że nieco sukienki wystaje spod reszty, ale co ja na to poradzę?
Czoło wysokie, że ojacie
Spis powszechny:
Spódnica - Fallen Angel, sb
RARE (szpanszpanszpan) sukienka - Folk, sb
Hot buys (szpanszpanszpan) chusta - Folk, sb
Parka - Philosophy (szpanszpanszpan), sb
Chodaki - Bonjour Bizou
Kolczyczki - Stardoll 

Ostatnimi czasy stosunkowo trendy jest popętanie rapu, gdy słucha się rocka&metalu i odwrotnie. Śmieszne to straszliwie. 

2 comments: