27 December 2011

Crisp Red|Beige-Brown

Na początek jedno: Mówię 'NO WAY' znaczkom 'sb' przy ubraniach. Mogą doprowadzić człowieka do szału, a szczególnie wtedy, kiedy nie wiem czy dana rzecz jest jeszcze w starplazie, czy już w bazarze i szukam jej jak głupi.
W końcu udało mi się coś zrobić z tymi spodniami. Większość osób uważa, że są okropne, mi tam się podobają, a ich kolor jest szokująco piękny i głęboki! Przy okazji chciałem się pochwalić, że ta stylizacja stała się inspiracją na mentalle. :3

 Sweter - Stardoll
Spodnie - Bonjour Bizou
Torba - Young Hollywood
Buty - Pretty N' Love
Bandana - RIO
Bransoletka - RIO


Kocham tą reklamę H&M:
Remix Girls on Film

Oryginalna wersja:
Girls Aloud - Girls On Film

5 comments:

  1. Ejno, znaczki "sb" są wielce praktyczne, nieraz bywa tak, że jak se coś u kogoś upatrzę, to lecę na poszukiwania, a znaczki bardzo ułatwiają mi zadanie .3.
    Toteż szkoda, że masz sklerozę xD Ja pamiętam, co z bazaru mam, a co z plazy, jakoś ni mam z tym problemów :3

    ReplyDelete
  2. Kiedyś już pisałem, że fajna stylizacja, więc nie mam co powtarzać.
    A piosenka w oryginale to nie przypadkiem Duran Duran?

    ReplyDelete
  3. a stylizacja bardziej by mi się podobała z inną opaską.

    ReplyDelete