24 January 2012

Baby she goes.

Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam za moja dosyć długą nieobecność, ale sami wiecie jak to jest w szkole. A szczególnie w trzeciej klasie gimnazjum. W sumie to trochę przychorowałem także, więc siły nie miałem, aby coś napisać. Jeszcze czuję, że mnie głowa boli. I jakoś piszę tak nie składnie po polsku.


Przezroczysta bluzka|Transparent Blouse - Bonjour Bizou
Bluzka z nadrukiem|Printed Blouse - Antidote ♥
Wstawka "DIY"|Inset "DIY" - DIY
Czarne spodnie|Black Trousers - Bonjour Bizou
Chanelki|Chanel Boots - Chanel
McQueen'owska koperówka|McQueen Clutch - Gift
Liczne bransoletki|Many Bracelets - Killah
Gangsterski kapelusz|Gangster Hat - Bonjour Bizou
Pierścionek czaszka|Skull Ring - StarDesign Jewelry projekt 19magda96

Ta wstawka z DIY idealnie łączy się z tymi spodniami. Dokładnie pasuje w każdy kant, aż się sam zdziwiłem.
Kings Of Leon - Use Somebody

1 comment: