18 January 2012

Colorful MotoJacket

Błahaha nasza zima zła! Nie dość, że było ziemno i śnieg, to u mnie teraz temperatura zrobiła się dodania i jest chlapa! DZIĘKUJEMY PANI ZIMO!
Ja się dowiedziałem, że mam wadę wzroku tylko na jedno oko i przez to muszę chodzić z plastrem na oku zdrowym, żeby te złe "pracowało". Po co komu wady wzroku, słuchu, smaku, węchu, mowy i tym podobne? Nic tylko zadźgać się widelcem.W każdym razie za wszystkie błędy przepraszam, ale po prostu nic nie widzę. >.<

Spodnie|Trousers - D' Signed
Top 1 - Pretty N' Love
Top 2 - VERSUS VERSACE
Top 3 - Yves Saint Laurent
Kurtka|Jacket - Antidote
Torebka|Clutch - Folk
Buty|Boots - Chanel
Bransoletka|Bracelet - Riviera
Pierścionek czaszka|Skull Ring - StarDesign Jewelry projekt 19magda96


Ale się rozskrinowałem. :3 Na siłę próbowałem zrobić coś z tą kurtką. Wyszło jak wyszło. Wbrew pozorom, trudno jest zrobić z nią cokolwiek.
Muszę zrobić nową prezentację, tylko mi się nie chce. :x

Rihanna - Cockiness (Love it)



No comments:

Post a Comment