27 January 2012

Violmachine

Hej. Przyznam, że dawno mnie tu nie było, ale mam nagonkę przedferiową w szkole. Myślę, że dobrze skorzystałam z promocji na 150 mln użytkowników na stardoll - kupiłam większość kosmetyków z nowej kolekcji DOT. Przyznam się bez bicia- jestem dotoholiczką, gdy pojawia się nowa kolekcja, to muszę mieć od razu większość kosmetyków. Kupiłam wszystkie mascary, eyelinery, cienie oraz cztery komplety cudownych szminek z konturówkami. Przy okazji: mam nową manię muzyczną: Michała Jelonka, a konkretnie jego płytę Revenge. Świetne piosenki, połączenie hard rocka z skrzypcami brzmi fenomenalnie. Zachęcam do przesłuchania!

Stylizacja archiwalna, ale lubię ją.



Kamizelka - Bonjour Bizou
Top - Fallen Angel
Koszula - Stardoll
Spódniczka - Fallen Angel
Spódnica maxi - Mortal Kiss
Rajstopy - Archive
Kapelusz - Bonjour Bizou 
Torba - Fallen Angel For Boys
Buty I - Stylerin
Buty II - Fallen Angel



No comments:

Post a Comment