16 January 2012

Waiting for a word


Woven Hat - Pretty in Pink
Blazer - Stardoll
Tank - Stylein Archive♥
Double Belt - Rio
Skinnies - StarDesign Fashion projekt Lilyqi♥
Ankle Boots - Rio
Wedge Heels - Young Hollywood

M83 - Midnight City

Spodnie Liliyqi powoli podbijają stardoll!:) Przyznam szczerze, że są zajebiste i zakochałam się w nich. No i muszę się 'pochwalić, że podpatrzyłam je u xXgreen0appleXx i MUSIAŁAM mieć je w swojej kolekcji! :) I taaaaaaaaaa piosenka, której zapewne nie przesłuchacie jest taaaaaaaaaaaaaaaaaka świetna!:D

7 comments:

  1. Dokładnie, też chcę te cudowne spodnie. *_*
    A i platformy świetne.. Też chcę xD
    Cudny outfit. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tfu, to nie platformy, tylko koturny. A zresztą, jak kto woli.

      Delete
    2. Będziecie źli, jeśli ja też będę je miała? :)

      Schizma

      Delete
    3. Oczywiście! Wyklniemy Cię, nałożymy ekskomunikę i złożymy skargę do Ojca Dyrektora, który przyjedzie majbachem i złoi Ci tyłek! :D:D:D

      Delete
  2. A już liczyłam na spalenie za stosie! :D

    Schizma

    ReplyDelete
  3. Ekhem. Na stosie, chociaż gilotyna też jest widowiskowa.

    ReplyDelete
  4. Widowiskowe jest rozciąganie końmi albo łamanie kołem, gilotyna, to taka szybka sprawa:D

    ReplyDelete