18 February 2012

It's a beautiful world with ugly people.

A jak tam u Was? Macie jeszcze ferie? Mi pozostał jeszcze tydzień, ale ten pierwszy nawet nie wiem kiedy minął. Są one stanowczo zbyt krótkie. Siedem dni minęło, a ja nie spełniłem prawie żadnej pracy z mojej feriowej listy. Porażka.


Bluzka|Top - Stardoll
Koszula|Shirt - Archive
Spodnie|Trousers - gift
Torebka|Clutch - RIO
Kurtka|Jacket - Moschino Tribute
Buty|Shoes - Bonjour Bizou
Pasek|Belt - Archive
Opaska|Headband - Moschino Tribute

Już od dawna chciałem zrobić coś z tą kurtką oraz spodniami. Nie wiedziałem co, aż tu nagle wpadłem na pomysł, aby je połączyć. Większy problem miałem z dobraniem góry, prawie nic nie pasowało. Jedynie ta bluzka była odpowiednia kolorystycznie, jednakże dziwnie wyglądała sama, więc przysłoniłem ją białą, luźną koszulą.

 The Pretty Reckless - You

Widzę, że spodobał Wam się post Tlen, na temat starpunktów. Chcecie może, aby na blogu pojawiało się coś odmiennego, niż tylko stylizacje i Haute Couture Inspiration?

4 comments:

  1. te ferie mnie już denerwują. nudze się. :3


    lepiej byloby bez tej kurteczki i opaski..

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja. :-) Nie zgodzę się z Tynką - moim zdaniem kurtka i opaska to najlepsze rzeczy z owej stylizacji. :)

    ReplyDelete
  3. A mi sie wydaje, że to silk shirt psuje wsio ;P

    A co do innych postów - nie, teraz jest w porządku, takie ciekawostki jak tlenowe starpunkty są w porządku - ale niech pojawiają się tylko przy okazji, kiedy sie pojawią. Nie silcie sie na nowości, bo to ssie ;)

    ReplyDelete
  4. To ja też się do czegoś przeczepię... tylko do czego? Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje, dobrze że pojawił się i tatuaż, i kropki na obuwiu bo stylizacja byłaby zbyt landrynkowa i mdła. Cieszą mnie znowu odważne kolory. Nie wiem, czy bez opaski nie byłoby lepiej, ale równie dobrze mogłaby zostać. Czekam na jakąś zmianę fryzury u Ciebie szczerze powiedziawszy :)

    ReplyDelete