29 February 2012

Los Cebula i Krokodyle Łzy

Oj dawno mnie tu nie było na blogu, można powiedzieć że odpoczęliście ode mnie. Mam nadzieję, że będę dodawać posty trochę cześciej, chociaż przez cały marzec nauka, nauka i nauka. Oczywiście słucham dziś muzyki i zakochałam się w "Los Cebula i Krokodyle Łzy" Comy. Może dla osoby, która po raz pierwszy styka się z tą piosenką i zespołem tekst jest niezrozumiały, ale mi się bardzo podoba. Zwłaszcza refren.

Stylizacja rockowa, ciemna, czarna. Niestety, ale muszę Was zawieść, bo mimo zbliżającej się wiosny nadal trzymam się czarnej kolorystyki. Wesołe kolory i pastele to nie mój styl... Za porady do stylizacji (nie ma to jak stworzyć górę i nie wiedzieć co dobrać na dół) strasznie dziękuję MisterSzymonowi! Uwielbiam Cię!



Kamizelka - Fallen Angel
Marynarka - Archive
Bluzka - Archive
Legginsy - Rio
Tatuaże - Evil Panda
Bransoleta - Fallen Angel 
Kapelusz - Bonjour Bizou 
Torba - Stylerin
Skarpetki - Rio
Buty I - DKNY
Buty II - Fallen Angel



Czy wiecie, że dzisiaj na naszym blogu pojawił się 150 post? Z tej okazji ogłaszam konkurs na komentatora miesiąca marca! Nagroda to 100 stardollarów, a w przypadku nss wybrane przez nich prezenty za 100 sd. 


7 comments:

  1. Fajna stylizacja ;) Ostatnio gdzieś słyszałam piosenkę i spodobała mi się .

    ReplyDelete
  2. Piękna stylizacja!♥ Jeszcze nie do końca mamy do czynienia z atmosferyczna wiosną, więc czarny kolor jest jak najbardziej pasującym c;
    Oj tam zaraz cudowny haha

    ReplyDelete
  3. Martwi mnie znowu jedna i ta sama, powtarzająca się kolorystyka. Próbowałaś przełamać czerń tymi błyskotkami, ale mnie osobiście połączenie tego żakietu z długą kamizelką się nie podoba. Dół dość oklepany, ale ładnie złożony. Nie jest tragicznie, ale patrząc wstecz, rewelacyjnie to nie wygląda.

    ReplyDelete
  4. A mi właśnie podoba się połączenie kamizelki i żakietu. Stylizacja bardzo fajna, jednak zachęcam Cię do dodania odrobiny koloru ;)

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się, chociaż nie jest kolorowo. Wygląda to ładnie. I wydaje mi się, że błyszczy (patrz: marynarka)

    ReplyDelete
  6. podoba mi się , ale dodałabym jakiś jezcze inny kolor c'

    ReplyDelete
  7. Przestań wyć, przestań wyć...

    Lubię torbę, lubię JC, lubię kamizelkę. Lubię stylizację.

    ReplyDelete