29 March 2012

Cherry, cherry, boom boom.

Tak, tak. Marcin powraca (w końcu). Odzyskałem sprawny komputer z funkcją 'print scrn' oraz internet (no ba, z nim też były problemy!).
Czy ktokolwiek zadbał o to, aby jego lalka wyglądała, jak najbardziej podobnie do niego? Dawniej, kiedy jeszcze się nudziłem spojrzałem na swoją rękę był tam pieprzyk. Od razu począłem szukać ich więcej na całym moim ciele (nawet tych najdrobniejszych), oj trochę ich znalazłem! Następnie pomyślałem: "Czy nie warto by przenieść ich na stardoll'owe życie?" I tak oto naniosłem je wszystkie na moją lalkę. Jeśli ktoś chce podejrzeć, gdzie oto Marcin ma pieprzyki, gorąco zapraszam do mojego Salonu Piękności!



Sweter|Sweater - It Girls ♥
Torebka|Bag - Limited Edition ♥
Platformy|Platforms - Limited Edition
Koszula|Shirt - It Girls
Spodenki|Shorts - RIO
Naszyjnik|Necklace - Wild Candy ♥

Kilka przemyśleń:
♥ Już chyba prawie każdy fashionista zrobił stylizację z tym swetrem. Ja nie będę gorszy!
♥ Torebki od Jimmy'ego Choo są jedną z najlepszych rzeczy z tej kolekcji LE. Kupiłem je obie i nie żałuję żadnego z wydanych stardollarów.
♥ Ale ta koszula ma cudowne kolorowe groszki! A w połączeniu ze swetrem i naszyjnikiem zakręciły mną doszczętnie. *.*

Birdy - Skinny Love

6 comments:

  1. A ja nie zrobiłam stylizacji z tym swetrem i nie zamierzam, w ogóle mi się nie podoba...
    A codo Twojej stylizacji, to nie jest nadzwyczajna, ale kilka plusów można się w niej dopatrzyć. Bardzo lubię połączenia koszul ze swetrami (nawet takimi brzydkimi jak ten :<).
    Co do reszty, nie przekonuje mnie, wiadomo - stać Cię na więcej, ale doceniam, że pomimo obowiązków i nauki zdołałeś coś dodać :3

    ReplyDelete
  2. JA! Ja upodobniłam pieprzykami swoją lalkę do mnie:) Z tym, że moja lalka ma lustrzane odbicie tychże z mej twarzy:)

    ReplyDelete
  3. Swoją drogą ja skupiłam się jedynie na twarzy, bo mam za dużo pieprzyków;)

    ReplyDelete
  4. Ta koszula w groszki jest genialnaa *.*
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  5. Świetne połączenie koszuli ze swetrem.

    clevleen__

    ReplyDelete
  6. Piosenka♥
    Stylizacja♥

    ReplyDelete