07 March 2012

I'm don't know, what to do

Cześć. Siedzę od dwóch dni chora w domu i jak w tytule "nie wiem, co robić", mimo tego, że jutro idę do szkoły. Słucham muzyki (jak zawsze), robię projekt pracy plastycznej na konkurs (macie pomysł na pracę pod tytułem "Biel i czerń nie jest nudna"?), powoli zabieram się do robienia lekcji i szukam fajnych ciuszków w starbazarku.

Stylizacja czarno-żółta, w następnej dodam więcej koloru, przyrzekam!




Płaszcz - It girls
Bluzka - Otto
Top z kołnierzykiem - Bonjour Bizou
Spodnie - Fallen Angel
Rajstopy - Archive
Kapelusz - Bonjour Bizou
Tatuaże - Evil Panda
Bransoleta - Fallen Angel
Kopertówka - Bonjour Bizou
Skarpetki - Rio
 Buty I - DKNY
Buty II - Fallen Angel


3 comments:

  1. No ja mam nadzieje, ze bedzie wiecej koloru, bo to staje sie nudzace; chociaz w tej stylizacji juz jakis zywszy kolor sie pojawil, choc w polaczeniu z... czernia.
    Pomijajac kolory, jestem zadowolona z tej stylizacji, fajnie to wszystko dobralas. Nigdy bym sie nie spodziewala polaczyc takich "bokserek" z gustownym plaszczem i platformami. Podoba mi sie. Powodzenia.

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba. świetne użycie płaszcza, który do ulubionych nie należy ;)

    ReplyDelete
  3. zbyt dużo czarnego , na szczęście ratuje to zółty kolorek :D

    ReplyDelete