21 March 2012

Nie będziemy wybierać. Ten, kto pierwszy. Pierwszy, który się trafi.

Collar - Bonjour Bizou♥
Top - Givenchy
Belt - Versus Versace
Skirt - Bonjour Bizou
Socks - Pretty n'Love
Socks - Killah♥
Stilettos - Stardoll & the City♥

Jak wrażenia po wczorajszej kolekcji LE? Obkupieni? Ja muszę przyznać, że znowu wydałam dużo kasy, na rzeczy, których użyję może raz (a i to jak się uda). Pewnie w mojej przyszłej stylizacji będzie coś z nowego Limited Edition :)
Jak Wam się podoba bransoletka? Jak tylko zobaczyłam ten naszyjnik od razu wiedziałam, że inaczej będę go nosić :D

9 comments:

  1. ja myslalam ze to bransoletka na spoilerach haha.
    też pewnie będę tak nosić.

    stylizacja śliczna.

    ReplyDelete
  2. Też mam tą bransoletkę - świetna jest :D
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja. Bardzo dobrze użyty kołnierz, połączenie bluzki ze spódnicą też ciekawe i przede wszystkim udane. Nie przeszkadzają mi nawet tatuaże, jest postęp! Czepiałabym się jedynie skarpetek w butach - ano tak niezbyt pasują. Źle mi kończyć ta nieprzyjemną uwagą, więc pochwalę jeszcze za pomysł z bransoletką :3

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja. Fajny pomysł na bransoletkę :)

    ReplyDelete
  5. PERFEKCYJNIE !

    ReplyDelete
  6. nie wiem dlaczego , ale coś mi nie pasuje . nie wiem co , ale coś tak ;c

    ReplyDelete
  7. Ta stylizacja jest tak babciowa i tak przełamuje to wszystko, że chyba ją uwielbiam.

    ReplyDelete
  8. Ta stylizacja jest tak babciowa i tak przełamuje to wszystko, że chyba ją uwielbiam.

    ReplyDelete