06 March 2012

They cry to see your face

Wreath - LE
Blazer - Elle♥
Top - Decades
Belt - Pretty n'Love
Miniskirt - DVF♥
Socks - Pretty n'Love♥
Flats - LE♥

Nie chce mi się, zwyczaj nie chce mi się ani dodawać, ani robić stylizacji. Jakoś tak mnie to nie bawi i nie mam natchnienia, ale na krótko (aj hołp są). Nawet tą stylizacje na sobie wymusiłam - koniecznie chciałam zrobić coś z tym wiankiem. Zadowolona nie jestem. Miałam nie wrzucać tej stylizacji, ale że nie mam weny na nową i na blogu zastój, to daję (z niechęcią, ale niech będzie) taki zapychacz.
Nadchodząca wiosna rozleniwia mnie.
Mam nadzieję, że jak u Marcina wszystko się ogarnie, to zmieni ten walentynkowy baner, bo już mnie znudził.
Wracając do aury - przerzuciliście się już na jakąś lżejszą odzież? Bo ja rzuciłam botki w kąt i chodzę w trampciochach, co mnie niezmiernie cieszy:D

6 comments:

  1. Na Twoje życzenie zrobiłem nowy baner. :) Szkoda tylko, że z obrazka, który miałem pod ręką. Jak odzyskam stary komputer, mogę zrobić nowy. Jedynie, że ten się podoba. Co o nim myślisz?

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że zmieniłeś, ale nie jestem zachwycona, straaaasznie przesłodzony.

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie moglby byc nawet jednolity napis, przeciez liczy sie tresc bloga bardziej niz jego wyglad.
    Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow, ale korzystam obecnie z Internetu na komorce.
    Stylizacja fajna, dobrze kontrastuje z mrocznymi stylizacjami Schizmy na tym blogu :) Ladnie dobrane kolory, wiec nie jest zbyt landrynkowo.

    ReplyDelete
  4. A co polecacie w banerze? Jakiś obrazek, a jak kolor to jaki? Mocny, pastelowy, jasny, ciemny?

    ReplyDelete
  5. Nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona z tej stylizacji. Mi się podoba i to bardzo. Uwielbiam to, że zawsze w Twoich strojach jest mnóstwo koloru. Dzięki Tobie można poczuć wiosnę! :D

    ReplyDelete
  6. Wg mnie to ta z 'lepszych' stylizacji.

    ReplyDelete