11 April 2012

Material Girl


Koszula|Shirt - Miss Sixty
Spodenki|Shorts - Bonjour Bizou
Szalig|Scarf - WOTW
Bransoletka|Bracelet - Yves Saint Laurent
Buty|Shoes - It Girls
Gorset|Corset - Pretty N' Love
Kopertówka|Clutch - gift

Nie mam pojęcia czemu, ale szalik rozpikselowuje się tylko w jednej części, gdzie indziej jest on dobry.
Stylizacja kojarzy mi się z Ameryką, nie mam pojęcia dlaczego. Trochę też z dziewczyną z sąsiedztwa, ale trochę też z kobietą, która wstąpiła do wojska. Także nie wiem dlaczego.

Jak się czujecie po pierwszym dniu w szkole? U mnie wszystko w porządku. Obawiałem się odpowiedzi ustnej z historii, a tu miła niespodzianka, pani nie pytała. : ) Zapowiedziana kartkówka z niemieckiego poszła także gładko.

Ane Brun - Rubber And Soul

7 comments:

  1. Bransoleta mi nie pasuje, poza tym wszystko idealnie współgra.

    ReplyDelete
  2. Może dlatego, że stylizacja jest utrzymywana w kolorach amerykańskiej flagi. A co do pierwszego dnia w szkole, to nie było najgorzej.
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  3. Może dlatego, że stylizacja jest utrzymywana w kolorach amerykańskiej flagi. A co do pierwszego dnia w szkole, to nie było najgorzej.
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Mi kojarzy się z tym samym, co Tobie.
    Ameryka - chustka jest w kolorystyce amerykańskiej flagi
    Dziewczyna z sąsiedztwa - rozwiane włosy, krótkie spodenki (tak, jakby się opalała w ogrodzie)
    Wojsko - kurteczka oraz w pewnej mierze buty :D
    Stylizacja - cud, miód i orzeszki :D

    ReplyDelete
  5. Amazing (?!) Ta chusta jest nadal do kupienia wstarplaza ?

    ReplyDelete
  6. klaudynka013 --> raczej tak, ona jest nowa, musiałabyś zobaczyć. : )

    ReplyDelete