02 April 2012

Wyniki!

Przypomnę, że do wygrania było:
 
Wyniki losowania - random.org KLIK

 W loterii wygrywają:
1. zanetalf
2. karolusia22
3. Misia031
4. poupeevintage
5. nie można sprzedawać w bazarze
6. miley_785-
7. daniellecraig17
8. SweetMattina
9. Dzastaa16
10. maja_kesha
11. Kate-Tunstall
12.  KreskaFun
13. jarus55
14. ada9000love
15. -Luissa

(Osoby z numerami od 1.-13. i 15. - po odbiór nagrody zgłoście się do mnie, czyli 19magda96; natomiast osoba z numerem 14. - do Tlen)
Jeżeli nie zgłosicie się w ciągu 2 dni, nagroda przepada!
EDIT: Niestety, nieodebrane nagrody przepadły.

Gratuluję wszystkim wygranym oraz dziękuję za udział w loterii! Niedługo odbędzie się pewna niespodzianka, więc czekajcie cierpliwie i zaglądajcie codziennie! : )

6 comments:

  1. Szkoda, że nie wygrałem wiosennych czy letnich okularów, których przegapiłem.
    Ale te sandałki są też ładne i nadają się na różne stylizacje Boho ;)

    Dziękuję i gratuluję :)

    ReplyDelete
  2. Gratuuuluję ;)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  3. Piotrek ciesz się że w ogóle coś wygrałeś a nie piszczysz.

    gratulacje ;)

    ReplyDelete
  4. xD coś ostatni mam szczęsie :) dziękować ^^

    ReplyDelete
  5. Tynka

    A ty się nie pogarszaj sprawy ;*

    ReplyDelete
  6. Cholera:]
    Zapomniałam,szkoda.

    ReplyDelete