27 May 2012

I have what you’re looking for!

Przepraszam, że wczoraj nie dodałem posta, nie miałem weny i chęci do niczego. Zmęczenie po całym tygodniu dały się we znaki dopiero w piątek, w dzień, w którym powinienem się cieszyć, niestety było odwrotnie. Dzisiaj natomiast nie był taki zły dzień. Do Biedry przyszła dostawa i były tam kiśle Frugo. Nie omieszkałem ich nie kupić. Wziąłem wszystkie 4 smaki. Jadłem jak na razie 2, z czego zielonego nie polecam. Ale dość tego, przejdę do stylizacji. Odwaliłem sobie kręcone włosy, zawsze o takich na SD marzyłem, ale oczywiście te, które były dostępne nie podobały mi się, albo raczej były po postu brzydkie. Te pięknymi nie są także, ale mi się podobają. Wyglądam w nich trochę klaunowato, ale okej...
 
 ~Okulary - Riviera&Monster High
~Jeansowa Kurtko-Marynarka DIY - by MS.
~Kołnierz - b. Bizou
~Koszula pod spodem - b. Bizou&Archive
~Spodnie - 3xFallen Angel Boys
~Buty - Fudge Boys
~Pasek - Fallen Angel Boys
~Kawa♥ - Suite Shop

 *drinking_coffe*
 

 Koruscant Weekend - BMA
 

7 comments:

  1. Z kisieli frugo najlepszy dla mnie jest żółty, choć pić najbardziej lubię biały i zielony.

    Dobrze wyglądasz, jak zawsze zresztą.

    ReplyDelete
  2. KISIELE FRUGO SĄ NIE DOBRE. NAPOJE 836274827451684352 RAZY LEPSZE, A STYLIZACJA BOSKA ZRESZTĄ JAK ZAWSZE:)

    ReplyDelete
  3. Każda twoja stylizacja zaskakuje. Do tego teraz włosy twojego projektu . Jeżeli chodzi o kisiel to według mnie najlepszy pomarańczowy .( nie wiem czy jadłeś )

    ReplyDelete
  4. @Jaga Zółty kisiel jest pyszny, tak samo. A z pić, to uwielbiam biały i pitahaję♥ Dzięki♥ Nieprawda, że 'jak zawsze'. c;
    @Sebcio DOBRY JEST TYLKO ŻÓŁTY I PITAHAJA, TAK SAMO JAK DOBRE JEST PICIE PITAHAJA HŁEHŁE. DZIĘKUJĘ♥
    @Czaruś Dziękuję♥ Nie ma pomarańczowego kiślu D:

    ReplyDelete
  5. Szymek : Jest , jest . Np: W groszku :-)

    ReplyDelete
  6. Ładnie, screen z kawą <3

    ReplyDelete