30 May 2012

My blood is radioactive

Strasznie się dużo ostatnio dzieje, chociaż tylko na stardollu, bo w realu jest w miarę spokojnie i naprawdę mnie to niezmiernie cieszy. Jutro w końcu w miarę luźny dzień, jedyne co muszę zrobić, to przygotować się do prezentacji na dodatkowy angielski, ale ja lubię gadać po angielsku, więc powiedzmy, że nie jest to jakaś straszliwa rzecz.
Przechodząc do stylizacji, jest trochę taka unisexowa, ale mam nadzieję, że się wam spodoba. Ja jestem z niej zadowolona.


koszulki - It Girls, Elle
spodnie - It Girls
kamizelka - Just Cavalli
lity - Pretty in Love
torba - Mr.
materiał - Special Offer
bransoleta - Dior
kapelusz - Mr.
pasek - Special Offer


Zaczęłam słuchać Marina and the Diamonds i naprawdę mi się podoba. Przyznaję, że pierwszą piosenką jaką usłyszałam była Primadonna, ale teraz jestem na etapie przesłuchiwania całej płyty Electra Heart. Dziewczyna ma naprawdę ciekawy głos. 

Marina and the Diamonds - Radioactive

10 comments:

  1. Jak dla mnie super! Też lubię Marinę&The Diamonds. : ) np. "OH NO"

    ReplyDelete
  2. Marina and The Diamonds jest boska, słuchaj, słuchaj. A co do stylizacji to uwielbiam tą teczkę, ciekawe połączenie wszystkiego ale bluzka mi nie pasuje. Marzę o kamizelce :)

    + Co do Mariny przesłuchaj koniecznie Homewrecker i Hypocrates *-*

    ReplyDelete
  3. Od dłuższego czasu zasłuchuję się w głosie Mariny Diamandis, miło że dziewczyna zyskuje coraz więcej słuchaczy. Masz piękną fryzurkę. Stylizacja nie jest w moim stylu, ale wygląda porządnie.

    ReplyDelete
  4. @Marcel - Homewrecker świetne, wczoraj słuchałam wieczorem całej płytki :D

    ReplyDelete
  5. Nigdy jakoś nie słuchałam, może kiedyś. Stylizacja świetna takie uwielbiam c;

    hiruki

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, a jaka ładna kamizelka, co do Mariny, wolę starą płytę, o wiele.

    ReplyDelete
  7. Marina jest wspaniała. Uwielbiam obie jej płyty, ale przyznam, że bardziej mnie kręci Electra Heart. Wprost kocham Teen Idle, The State Of Dreaming, czy Hypocrates. Z Family Jewels najbardziej lubię zaś Mogwgli's Road, Hermit The Frog i Oh No! :>

    ReplyDelete
  8. A mi najbardziej w ucho wpadła 'Bubblegum Bitch', a zaczarowała mnie 'Buy The Stars'

    ReplyDelete
  9. Ubóstwiam stylizację

    ReplyDelete