22 June 2012

New Antidote Part I


Dziś lenię się w domu i właśnie upiekłam z mamą murzynka. Oceny wystawione, można sobie odpuścić szkołę raz czy drugi. Ku mojej uciesze na dworze niebo zachmurzone, więc tym samym temperatura mniejsza, co lubię. 
Ucieszyłam się wczoraj, kiedy do starplazy zawitało nowe Antidote i choć na pierwszy rzut oka nie pomyślałabym, że coś kupię wydałam coś ok.400 sd. (Trochę zbiedniałam, więc tym samym zapraszam do mojego starbazzaru, może coś wam wpadnie w oko.) Dziś pierwsza część stylizacji, w roli głównej - żakiet z motywem zebry. 




żakiet - Antidote
buty - Antidote
koszula - It Girls
spódniczka - Archive
zakolanówki - It Girls/Decades
kopertówka - Anna Sui
zegarek - It Girls
kapelusz - Bonjur Bizou
szelki - Bonjur Bizou


Lana Del Rey - Summertime Sadness

Alex Clare - When Doves Cry

8 comments:

  1. ciekawie :D tylko torebka mi się zlewa z żakietem ;p

    ReplyDelete
  2. Bardzo chciałam kupić ten żakiet, ale nie zdążyłam :( Stylizacja bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  3. a ja go kurde nie zdążyłam kupić, niech to. Uwielbiam murzynki i twoje stylizacje hahah

    ReplyDelete
  4. Kupiłam żakiet i te butki i się bardzo cieszę :3 Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, co tu dużo mówić..

    ReplyDelete
  5. ja też nie zdąrzyłam :( ale stylizacja zachwyca!!

    ReplyDelete
  6. śliczna. chyba moja ulubiona

    ReplyDelete
  7. A mnie nie stać i tak bym nie zdążył. Stylizacja ładna.

    ReplyDelete