31 July 2012

But what's to regret?

Nie pisałem przez kilka dni z powodu choroby. Codzienne wymioty trwające około 3 dni. Jakby tego było mało, w sobotę i w niedzielę nie było prądu w najbliższych miastach, w tym także i w moim, spowodowane to było sobotnimi niezbyt spodziewanymi klimatycznymi wybrykami - bardzo silny wiatr, który zerwał niejedno drzewo, a przez to poprzewracane one zostały a linie wysokiego napięcia, stąd też brak prądu. Ponownie postanowiłem nieco zmienić wygląd moich postów. Nie będę teraz dodawał kilku zdjęć, bo to nie wyglądało efektownie. Pójdę za przykładem Tlen i Marcina.
 
~Kapelusz - b. Bizou&Special Offer
 ~Okulary - Voile Holiday Boutique 
~Narzutka - MS Revelations
~Koszula w paski - Mr.&Decades
~Muszka - Mr&Mortal Kiss&Fallen Angel
~Spodenki - Decades
~Buty - Mr.

(kliknij aby odtworzyć piosenkę w serwisie YouTube)

4 comments:

  1. Zupełnie nie rozumiem tej narzutki.

    ReplyDelete
  2. To jedna z tych Szymkowych stylizacji, która nie do końca mi się podoba. Pelerynka jest nieco kiczowata. Bez niej byłoby sto razy lepiej. Buty też mi się średnio podobają.

    ReplyDelete
  3. Każdy ma załamkę na parę stylizacji raz na kilka stylizacji. c: (No przynajmniej ja)

    ReplyDelete
  4. @Szymek

    Nie przejmuj się, ja mam to samo.

    ReplyDelete