01 July 2012

I am affraid of the dark.

Już wyjaśniam czemu nie było mnie przez ostatnie 3 dni. Moja mama razem z ciocią i wujkiem obmyślili dosyć spontaniczny wyjazd na działkę nad jeziorkiem u mojego wujka niewspomnianego wcześniej.  Gdy się o tym dowiedziałem, to zadzwoniłem do ciotecznej siostry z prośbą, by ta zajęła się moim kontem, ale ona powiedziała, że mi z tym nie pomoże z niewiadomych mi przyczyn. A że na działce internetu nie było, to i Szymek na Stardoll nie przebywał.Wróciłem dziś z górną częścią pleców spaloną na, jak to się mówi, 'mahoń'. Normalnie to cieszyłbym się z tego powodu, ale plecy pieką okropnie, a nic na to pomóc nie mogę, oprócz zimnych okładów, które działają przez czas dosyć krótki. Niedługo (tj. pojutrze) mam kolejny wyjazd nad morze na festiwal. Nie będzie mnie od 3. lipca do 7. Z jednej strony to cieszę się na prawie 5 dni ciągłego przebywania z przyjaciółmi, a z drugiej strony to jedziemy tam tańczyć przed publicznością, a ja dodatkowo mam jedną z głównych ról w przedstawieniu, więc będę narażony na niemały stres przez który na jednym z występów zapomniałem tekstu. To tyle. Co do stylizacja to nie wiem czy Wam się spodoba, czy nie, ale wiem na pewno że prędko potrzebuję SS na zakupki w StarPlazie żebym w końcu mógł wykonać lepsza stylizację. 
 
 ~Kapelusz - Killah
~Okulary - StarDesign
~Koszula - Mr.
~Mucha - SB+Miss Sixty
~Dodatki do koszuli - Fallen Angel&Archive
~Rurki - Fallen Angel Boys
~Buty - Mr.&Folk
 

Big White Clouds - Afraid of the Dark






5 comments:

  1. Mi się włosy nie podobają, stylizacja jest świetna w swojej prostocie.

    ReplyDelete
  2. Te włosy wybrałem dlatego, bo pasowały do kapelusza, tj. nie było żadnych prześwitów.

    ReplyDelete
  3. Ja też ostatnio nie mam weny i kasy na ubrania ;p Stylizacja jest w porządku, ale widać, że brakło Ci rozmachu jaki miałeś kiedyś, z niecierpliwością czekam, aż kupisz sobie nowe fatałaszki by powrócić do robienia nieziemskich strojów ;)

    ReplyDelete
  4. A mnie się podoba. Lubię niebieski kolor. Fajnie całość się prezentuje.

    ReplyDelete
  5. @Adaś: Dzięki za uważanie moich strojów za nieziemskie. c: Wzajemnie zresztą! Też nie mogę doczekać się zakupków :cc

    ReplyDelete