20 July 2012

That Blouse and Cross Are So Adorable.

Cześć. Witam Was po dłuższej przerwie. Nie chodzi o brak weny. Strój miałem już gotowy parę dni temu. Jestem po prostu zabiegany ostatnio. Często gdzieś wychodzę, ostatnio też szykuję się do wyjazdu nad morze. 

Przechodząc do stylizacji, jest letnia, na taką miałem ochotę. Już dawno chciałem zrobić coś z tym krzyżem i bransoletkami, nie wiedziałem jednak z czym je połączyć. Udało się, dzięki tej bluzce z Givenchy, którą kupiłem od pewnej dziewczyny za jedyne 2 sd! Strój nie obfituje w wiele elementów, tym razem też połączyłem parę wzorów i nie chciałem tego przytłoczyć dużą ilością ubrań. Myślę, że jest ciekawie, zastanawiałem się nad bandaną, nie byłem do niej pewien, ale po konsultacjach z Nicole, postanowiłem ją zostawić.

Bluzka- Givenchy
Spodenki- No Name
Sandałki- Folk
Tatuaż- Evil Panda
Naszyjnik z Krzyżem- Young Hollywood
Bransolety- Young Hollywood
Bandana- Rio




Snow Patrol- Called Out In The Dark

5 comments:

  1. Fajna, zawiało takim "bollywoodem" Egiptem czy czymś w tym stylu. Podoba mi się ^^

    ReplyDelete
  2. Dopiero teraz, kiedy wykonałeś tą stylizację, doceniłam ten naszyjnik, który wcześniej wydawał mi się bezkształtny i bransolety. Uwielbiam wszystkie rzeczy z Givenchy Tribute, między innymi tą koszulę :D

    ReplyDelete
  3. Super! Uwielbiam tą bluzkę. Zazdroszczę że ją tak tanio znalazłeś :)

    ReplyDelete