19 August 2012

I know who I want to take me home

Słucham sobie piosenek z soundtracku do filmu Friends with Benefits i nudzę się w domu. Jak co roku, odpust św. Rocha u mnie w mieście można poznać po strzelaniu petardami co 5 minut oraz dzieciakach biegających z pistoletami na kulki Made in China.  


koszula Archive
spódnica Bonjur Bizou/Museum Mile/Windows of the World
buty Pretty 'n Love
kopertówka Original Future/Decades
opaska  Bonjur Bizou
bransolety Killah/Riviera
wisiorek Fudge

Semisonic Closing Time

18 comments:

  1. Bardzo oryginalnie. Kiedyś chciałam kupić te piórka, a teraz żałuję tego że jednak zrezygnowałam .

    -kiniusia001

    ReplyDelete
  2. @kiniusia001
    Przecież one się dopiero dziś pojawiły jako HB o.O

    ReplyDelete
  3. Wiem kim chce zabrać mnie do domu :L

    ReplyDelete
  4. Świetnie użyłaś sukienki z Museum Mile :)

    ReplyDelete
  5. @Anonimowy - jak nawet poprawnie nie umiesz przetłumaczyć, to się nie kompromituj -.-

    ReplyDelete
  6. bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  7. @Magda- byłam 4 lata w Anglii i raczej wiem co to znaczy. I nie jest to ogromny błąd, wystarczy zmienić 1 czy 2 słowa (w zależności od tego co chcemy przekazać) ale i tak trochi razi w oczy dlatego bez zamieszania chciałam Ciebie o tym poinformować, ale cóż..

    ReplyDelete
  8. Piękna stylizacja utrzymana w bohowym klimacie. Brawo! C:

    ReplyDelete
  9. Strasznie mi się podoba. Mieszkasz w Okuniewie?

    ReplyDelete
  10. Cudowna stylizacja, aż żałuję że kiedyś sprzedałam tą koszule.

    ReplyDelete
  11. super wykorzystałaś hb
    mmoonniikkaa...

    ReplyDelete
  12. O jeny, no tak to ta przepaska HB. Kiedyś była podobna z jakiegoś innego sklepu z "ukrytych kolekcji"

    -kiniusia001

    ReplyDelete
  13. @Anonimowy - tekst w tytule pochodzi z piosenki, więc nie ma mowy o żadnym błędzie. +Byłoby miło, gdybym wiedziała z kim piszę.

    @Poupeevintage - Nie, skąd ten pomysł?

    ReplyDelete
  14. Mieszkam niedaleko, w Warszawie i słyszałam o tym że właśnie był tam odpust :)

    ReplyDelete
  15. Bo to chyba jest ogólnopolskie święto kościelne :D

    ReplyDelete
  16. Nie wiem, jestem ateistką od urodzenia :)

    ReplyDelete