24 August 2012

I can see the pain in your eyes

Ze wsi wróciłam cała i zdrowa, a nawet trochę opalona. Zbieranie jabłek i bzu w promieniach sierpniowego słońca robi swoje. Dziś byłam na grillu u koleżanki i odkryłam piękne miejsce, nie sądziłam, że są takie ciche i tajemnicze zakątki w moim mieście. Wyobraźcie sobie pokryty zieleniną staw z krótkim pomostem, a za nim las w mgle. Cudowne, naprawdę. Nie nudząc Was dłużej, przechodzę do stylizacji.


top Special Offer
spódnica Windows of the World
kopertówka Decades
buty DKNY
bransolety Baby Phat/LE
opaska Bonjur Bizou
naszyjnik RIO

Piosenka znajduje się na soundtracku do filmu Zweiohrkuken, który naprawdę Wam polecam. Polski tytuł to 'Miłość z przedszkola'. 

Keane Everybody's Changing


6 comments:

  1. Wygląda bosko, masz cudowne włosy! :)

    ReplyDelete
  2. Spodobał mi się ten top, ale jeszcze nie wymyśliłam z nim stylizacji.
    Tobie to świetnie wyszło :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja, ale jakoś wolałem Ciebie w poprzednim kolorze skóry, teraz jest zbyt w stylu Barbie. :c

    ReplyDelete
  4. cuudownie też mam tą bluzkę ale nie wiedziałam jaką ją użyć

    ReplyDelete