23 August 2012

Where I belong (?)








 Fajnie spędzać tak niezbyt ciekawe wieczory z przyjaciółmi. Bo dzięki właśnie takowym spotkaniom, wspomniane wcześniej przeciwieństwo poranka, staje się porą fajnie spędzoną, z dala od komputera i internetowego zgiełku. Przyznaję się bez bicia że do tej stylizacji zainspirowała mnie Martyny, a to takim sposobem że przypomniała mi o tej cudnej marynarce! Mam wielką ochotę uchylić rąbka tajemnicy realnego Szymka, ale tę decyzję muszę naprawdę starannie przemyśleć.

~Kapelusz - b. Bizou
~Marynarka - Pretty n' Love
~Kamizelka czy whatever - MS Revelations
~Koszula - It Girls
~Szorty - Mr.
~Pantofle - Voile

(kliknij aby odtworzyć w serwisie YouTube)

12 comments:

  1. Hiruki inspiracją ;P? Stylizacja bardzo ciekawa. Naprawdę wyszło fajnie. Lubię Twoją zabawę wzorami <3 Zawsze świetnie Ci to wychodzi. Co do tajemnicy, mam jakoweś podejrzenia, ale jak zwykle to może być tylko mój (często zawodny) instynkt.

    ReplyDelete
  2. Będę się śmiała, jeśli chcesz napisać o tym, o czym myślę. To już będzie hipokryzja : *

    ReplyDelete
  3. @Adaś: A dlaczego tak się zdziwiłeś? Ona jest szalenie inspirującą osobą, robi przepiękne stylizacje! Zastanawiam się czy wstawiałeś Ją do 'Stroju Dnia', a jeżeli tego nie zrobiłeś to powinieneś czem prędzej! ;-) A tak poza tym to bardzo dziękuję. I nie, nie musisz niczego głupiego się obawiać hihi.
    @Natalia: Czyli przechodzę dalej? Do Butcampu? :D
    @Imagination.: Nie wiem czy myślimy o tym samym ale raczej nie, a nawet więcej STANOWCZO nie.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Realny Szymek? Ja osobiście bałabym się pokazać swoją twarz na blogu, tylko wąskie grono przyjaciół stardollowych widziało moją (niezbyt ładną) mordkę.

    Stylizacja jak zawsze... Genialna.

    ReplyDelete
  6. Czuję się zaszczycona, ale ej! Nie przesadzajmy z tymi 'przepięknymi stylizacjami', po prostu czasem mi się uda. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba, tylko dobiłeś mnie tym że kupiłeś tą marynarkę za 14sd. Ja 'troszkę' drożej xd

    ReplyDelete
  7. + "uchylić rąbka tajemnicy realnego Szymka, ale tę decyzję muszę naprawdę starannie przemyśleć." Nie myśl tyle! Dawaj ! hohoh

    ReplyDelete
  8. A i żeby nie wyszło że mam jakieś wysokie mniemanie o sobie, jeśli tak pomyśleliście to źle. Po prostu mam dość ukrywania się, a wiem że już i tak sporo ludzi widziało moje trochę jeszcze pokemońskie zdjęcia. W tym możecie to być Wy sami, a przecież Marcin też kiedyś ujawnił siebie także ja zacząłem się nad tym zastanawiać.

    ReplyDelete
  9. @Szymek, moje zapytanie nie było zdziwieniem, czy sarkazmem, to było raczej pytanie retoryczne, wiem, że Hiruki robi świetne stylizacje, przeglądam bloga na którym pisze ;)
    Nie wstawiałem, ale była już kiedyś dodana, planuję Martynę dodać, ale nie teraz ;)

    ReplyDelete