18 September 2012

Do I Know You?

Dziś poniosłam osobistą porażkę dostając 3 z polskiego. Ale cóż ja poradzę, że 8/10 punktów, które wystarczyłyby na zdobycie 4 na kartkówce nie liczyły się podczas oceny pracy, którą pani od polskiego nazwała 'czytaniem ze zrozumieniem' aka 'praca na lekcji'. Pisałam też kartkówkę z niemieckiego, ale ona poszła mi o wiele lepiej. Na wf-ie biegałyśmy na 800 metrów i o dziwo nie umierałam, jak niektóre dziewczyny z mojej klasy po przebiegnięciu tego dystansu, co więcej, miałam całkiem niezły czas.

Stylizacja czarna z małymi elementami srebra, bo jakoś nie mam humoru na kolorowe sety.


spódnica Elle/Wild Candy
top RIO/Anna Sui
buty Just Cavalli/RIO
bransoletki Killah/Elle
torebka Gucci
pasek It Girls
naszyjnik Kohl's

8 comments:

  1. Podoba mi się, zwłaszcza jak połączyłaś buty :)

    ReplyDelete
  2. jakie opowiadanie piszsz ?

    ReplyDelete
  3. ja dziś też dostałam ocenę. pierwszą. i była to jedynka.

    stylizacja super :)

    ReplyDelete
  4. @Anonimowy, odpowiadałam pod którymś tam postem.

    ReplyDelete
  5. Fantastycznie, a najlepsze obcasy <3

    ReplyDelete
  6. Tak naprawdę cząstkowa trója z polaka zmieni twoje życie. Oceny o niczym nie świadczą to tylko cyferki na kartce c:

    ReplyDelete