20 September 2012

Let's go retro.

Tak więc dziś przeżyłam poranne 'polowanie' w ciuchlandzie, podczas którego ludzie są niczym wygłodniałe zwierzęta. No dobra, trochę przesadzam :) Wyjście się opłaciło, bo znalazłam fajne szare rurki i sweterek z napisem w panterkę 'Born Wild'. Wczoraj obejrzałam setny odcinek HIMYM, w którym to Neil Patrick Harris, czyli serialowy Barney Stinson wykonał piosenkę 'Nothing suits me like a suit' i chodzi mi ona po głowie od tamtego czasu. 
Nie wiem czy ta stylizacja jest ciekawa. 


kurtka RIO
spodnie Museum Mile
top Bonjur Bizou/Perfect Day
buty Decades
kopertówka Otto
bransoletki Doll Space/Killah
pasek Kohl's

7 comments:

  1. Kolorystycznie bardzo fajnie, ale nie wiem czy kurtka i spodnie razem współgrają. Bardzo ładna fryzurka ;)

    ReplyDelete
  2. Stylizacja dobra, tylko jeśli mam być szczera to nie wiem czy te włosy ci pasują.

    ReplyDelete
  3. @hiruki
    One są wyjątkowo do tej stylizacji.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja jest ciekawa, tylko jakoś ta kurtka mi tu nie pasuje, zbyt dużo różu/fioletu C:

    ReplyDelete