24 September 2012

Mój czerwony, awangardowy płaszczyk

Miałam dziś kartkówkę z matmy związaną z działaniami na ułamkach i pierwiastkach i z tego, co rozmawiałam po lekcji z koleżankami, każdej powychodziły inne wyniki. Także, szykuję się nawet na 3. Z polskiego było lepiej, bo dostałam 4. Od dziś zabieram się za czytanie Hobbita, którego kiedyś już zaczęłam, ale chyba byłam za mała, by dobrze go rozumieć i po prostu porzuciłam Tolkiena po kilkudziesięciu stronach. Pamiętam jednak bardzo ciekawe zagadki Golluma. 



płaszcz Film Theory (podszewka Stardesign)
spodnie PPQ
koszula Young Hollywood
pasek Bonjur Bizou
buty Bonjur Bizou
torba DKNY

9 comments:

  1. Bosko, lecz dobrał bym skromniejszy pasek.

    ReplyDelete
  2. Świetnie. Fryzura idealnie dobrana. :)

    ReplyDelete
  3. Dokładnie świetnie, ja również dobrałbym skromniejszy pasek :)

    ReplyDelete
  4. Będziesz miała powtórzoną fabułę przed grudniową premierą ;)

    ReplyDelete
  5. Już nieraz to pisałem, ale się powtórzę. Uwielbiam kiedy dziewczyny na SD - no i w realu też - ubierają się w lekko boyfriend'owym stylu. Tobie wychodzi to przednio, tak więc powinnaś robić więcej takich stylizacji. C: Także ubrałbym inny pasek, może czarny.
    co do 'Hobbita', to już od 3 lat, odkąd przeczytałem w jakiejś tam gazecie, czekam na premierę grudniową ekranizacji. Tak więc nie nastawiałem się na czytanie, tak samo jak z 'Władcą Pierścieni'. Film jest tak wspaniałym odwzorowaniem filmu, że czułbym się, jakbym po raz enty oglądał film, ale to w totalnie rozszerzonej wersji!

    ReplyDelete
  6. Ten outfit raczej tak boyfriendowy nie jest, ale redaktorka miała kilka stylizacji w tym stylu, więc zgadzam się.

    ReplyDelete