26 October 2012

I fold the letter and think of a million and one things that I could have done different.








Plany na dziś? 'Plotkara', sesyjka, 'Plotkara', 'Grób z niespodzianką', 'Plotkara'(?) +muzyka all the time
Nie jestem pewny czy ta stylizacja jest taka, jaką planowałem zrobić, zapewne nie do końca spodziewałem się takiego efektu, ale cóż, wyszło jak wyszło. Znowu użyłem tych spodni, miałem zamiar zrobić w końcu coś bardziej eleganckiego, ale z dodatkiem czegoś ode mnie, stąd też te spodnie. Please polećcie mi jakieś zespoły. Teraz słucham wszystkich albumów Snow Patrol'a i Coldplay'a - albo raczej do nich powracam i nie mam pojęcia gdzie szukać czegoś nowego, ciekawego.

~Płaszcz - It Girls
~Koszulka - b. Bizou
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Buty - Fallen Angel Boys
~Naramienniki - Archive
~Bransoletki - Givenchy

6 comments:

  1. Też kiedyś zrobię stylizację z tą koszulką. Wyszła ci fajnie. Plany na dziś? Ja mam szopyng i 90210 :D

    ReplyDelete
  2. Ja bym dał chyba inne buty i spodnie oraz pozbył się padów. Reszta wygląda ładnie ;)

    ReplyDelete
  3. płaszczyk jest cudo, i reszta okej :)

    ReplyDelete
  4. Fajna piosenka :)

    ReplyDelete
  5. Fajne buty :D Podoba mi się stylizacja, jest ciekawa.

    ReplyDelete