19 October 2012

I'm probably too weird for You.

Druga dziś stylizacja, nie wiem czy nie będzie też trzeciej- mam wenę (mam ją od dawna, ale dziś mam sporo czasu). Torebkę jeszcze kilkanaście minut temu uznałem za najgorszą z kolekcji i mój niewypał. Zrobiłem z nią już jedną stylizację- okropną. Zraziłem się do niej. Postanowiłem zrobić coś jeszcze raz, w końcu muszę skończyć wyzwania. I wpadłem w samozachwyt, myślę, że wyszło fajnie, a torebka wygląda tu świetnie. No i jest to wyzwanie przedostatnie tzn. trzydzieste szóste.

Zostając przy świecie stardoll'a, dzisiejsza dostawa od Harrods'a zrobiła na mnie spore wrażenie i dziwi mnie to, że każdy na nią narzeka. Mi się strasznie podoba, zwłaszcza ciuszki od Chloe i Gaultier'a. Niestety zawiodła mnie dostawa od Sonii Rykiel, podoba mi się zaledwie kilka ciuszków, reszta jest strasznie droga i nieco (to mało powiedziane) dziecinna.

Bluzka- PPQ Of Mayfair
Spódnica- Windows On The World
Obcasy- Millionaire Mansion Fashion
Torebka- Young Hollywood
Bransoletki- Rio
Kolczyki- PPQ Of Mayfair

Mela Koteluk- Stale Płynne

9 comments:

  1. Ogółem brzydka torebka, ale tu fajnie wygląda c;

    ReplyDelete
  2. Ano dziecinna, bo to dziecięca kolekcja niestety.
    Stylizacja śliczna, ale torebka mi się nie podoba.

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja, dodałby cienki pasek :>

    ReplyDelete
  4. Fajna aczkolwiek zgadzam sie że ta torebka z innym uchwytem byłaby boska:D.

    ReplyDelete
  5. Stylizacja świetna, najbardziej podoba mi się połączenie kolczyków z aplikacjami na bluzce. Mela jak zawsze cudowna, nawet na żywo daje radę.

    ReplyDelete