27 October 2012

Rule number four: gotta be looking pure

Byłam wczoraj u przyjaciółki na miniurodzinach, było naprawdę miło. Oglądałyśmy 'Wodę dla słoni', nawet fajny film. Teraz sobie siedzę i mam ochotę zasłonić wszystkie okna, żeby tylko nie widzieć tego, co się dzieje za oknem. Brr...Zaszyję się dziś w domu, zjem białą czekoladę i pooglądam zaległe seriale. :)
Na pocieszenie stylizacja typowo na letnie dni, nie mogłam dobrać żadnej torebki, więc jej po prostu nie ma.


top Evil Panda/It Girls
spodenki StarDesign Hair by p0ur_s0ul
buty Sonia Rykiel
zegarek It Girls
bransoletka Tingeling
wisiorek Tingeling
wianek StarDesign Hair by laia_fergusson_/Clevleen97

10 comments:

  1. spodenki są cudowne :D

    no i reszta oczywiście też :)

    ReplyDelete
  2. super.
    U Nas pada śnieg i przez 5 minut przebywania na dworze zmarzłam okropnie i miałam całe włosy mokre...

    ReplyDelete
  3. ładna stylizacja, ale nie jestem coś przekonany do tego wianka (znaczy do jego koloru) :3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie ten wianek jest cudny

    ReplyDelete
  5. Woda dla słoni - oglądałam jakoś rok temu... CUDO <3

    ReplyDelete