16 October 2012

We've got a little anniversary

To na początek trochę was ponudzę, więc jak ktoś nie lubi tego czytać, to zapraszam do następnego akapitu. Wczoraj przeżyłam apel, wszystko wyszło bardzo dobrze, nie potknęłam się, itd. Jedynie trudno było mi zapanować nas śmiechem, kiedy zobaczyłam naszą byłą babkę od polskiego, która została naczelnikiem wydziału oświaty w moim mieście. Szkoda tylko, że jako nauczycielka była do niczego. Co więcej, nasz nowy dyrektor nie potrafił dobrze odmienić nazwiska burmistrza miasta :O. Dzisiaj za to od rana byłam lekko nieprzytomna, nawet pani od niemieckiego zauważyła, że chyba jeszcze śpię. Kartkówka z historii poszła całkiem nieźle, nie zostałam złapana na ściąganiu jak kilka osób z mojej klasy, ale pani jest naprawdę spoko, więc nawet im nie powstawiała pał. Na koniec powiem, że byłam dziś na szczepionce i skoro jeszcze piszę, to znaczy, że z moją ręką jest OK. 

Teraz najważniejsza informacja. To już moja 100 stylizacja na Orakulum. Chciałabym Wam podziękować za  wszystkie miłe komentarze (i te niemiłe też), które zawsze motywują do działania. Im jest ich więcej, tym chętniej się tworzy nowe stylizacje. 

Stylizacja jest prosta, a te włosy wybrałam prawdopodobnie tylko ten jeden, jedyny raz. 


sweterek Voile
sukienka Amy Claire
buty Stylein/Fallen Angel
kamizelka Bonjur Bizou
wisiorek Archive
opaska Special Offer
skarpetki Killah
_______________________________________________
Podobnie jak Adaś, chciałabym zorganizować dla Was KONKURS. 
Jest dość prosty, musicie tylko wystylizować moją doll najlepiej jak potraficie. 
Podpisane i zalinkowane prace (najlepiej na tinypic.com) przesyłajcie w komentarzu.
100 sd dla pierwszego miejsca i dwa wyróżnienia po 20 sd.
Czas do 21 października. 

20 comments:

  1. Boska stylizacja, na pewno wezmę udział w konkursie.

    ReplyDelete
  2. link do pracy:http://imageshack.us/a/img521/2371/beznazwyez.png
    Bardzo ładna stylizacja,mimo tych koszmarnych włosów
    MissESTKA

    ReplyDelete
  3. do kiedy czas oddania?;>

    / cudnaś <3

    ReplyDelete
  4. @jaka-gwiazdka
    O, dzięki że mi powiedziałaś, bo zapomniałam dopisać :)
    Do 21 października.

    ReplyDelete
  5. Patrz Magdo, jesteśmy już we dwójkę orakulumowymi weteranami :D Stylizacja jednocześnie delikatna i ostra, bardzo kobieca, świetna.

    ReplyDelete
  6. PS. Postaram się coś zrobić w piątek, albo w weekend na konkurs ;)

    ReplyDelete
  7. Stylizacja ladana taka delikatna z pazurem.
    Stylizacje oddam jakos za dwa dni

    ReplyDelete
  8. Świetna ! Poluję na ta kamizelkę. ♥

    ReplyDelete
  9. ładnie + zgłaszam się :>
    link do pracy: http://i49.tinypic.com/mkg4qv.png
    Może Ci się nie podobać, bo robiona na szybko i pewnie nic lepszego bym nie wymyślił :> nie mg się doczekać wyników, heh :D

    ReplyDelete
  10. gratulacje. Stylka fajna, ale co do włosów to jestem na nie.

    ReplyDelete
  11. Trochę dziwnie wygląda to przedłużenie włosów, to zapewne przez spikselowanie jego. Za to stylizacja bardzo fajna, ciekawy skórzany ciemny akcent.

    ReplyDelete
  12. Super :)
    Zgłaszam się :)
    http://i50.tinypic.com/642o45.jpg

    ChibiUsa19

    ReplyDelete
  13. Może bym wzięła udział, ale nie lubię Twojej twarzy.. nie jest brzydka, ale źle mi się kojarzy XD
    Ładna styl.

    ReplyDelete
  14. no trochę te włosy tu nie wyszły, reszta ok

    ReplyDelete
  15. Zgłaszam się oto moja praca:

    http://imageshack.us/photo/my-images/213/konkursau.png/

    Sorki za ten krzyż ale jak robiłam stylizacje to niestety był na twojej doll.

    ReplyDelete
  16. Włosy rzeczywiście są słabe.
    Pomysł z konkursem fajny

    ReplyDelete
  17. http://imageshack.us/photo/my-images/145/clev.png/

    miss_miley_van

    ReplyDelete
  18. Zgłaszam się ;)

    http://oi47.tinypic.com/34hv4ft.jpg

    Heneda

    ReplyDelete
  19. Zgłaszam się :D

    http://imageshack.us/scaled/landing/222/orakulum.png

    jarus55

    ReplyDelete