12 November 2012

Ale zanim to, ale zanim tam, siedem zimnych mórz do przebycia mam

Kuratoryjny z angielskiego był trudny, nawet bardzo, nie był to jeden z tych relaksujących testów, które robisz z przyjemnością. Usilnie musiałem się koncentrować i starać się logicznie myśleć. Najlepiej poszła mi komunikacja (jestem pewien, że mam całą dobrze), a następnie gramatyka, choć spodziewałem się, że pójdzie mi najgorzej. Transformacje były dosyć proste, wydaje mi się, że jedną mam tylko źle, bo zapomniałem o konstrukcji "on purpose", słowotwórstwo poszło mi też nieźle, mam z 1-2 błędy. Poprawa tekstu była całkiem łatwa, ale tam nigdy nic nie wiadomo, wydaje Ci się, że masz wszystko dobrze poprawione, a okazuje się, że jesteś w błędzie. Praca z tekstem też nie była zła, były do tekstu trzy zadania. Chronologię mam całą dobrze, w pytaniach zamkniętych do tekstu mam jeden błąd, który zrobiłem zmieniając odpowiedź na złą >.< Prawda i fałsz natomiast coś mi nie poszły, bo większość rzeczy pasowała mi pośrodku, nie lubię tego typu zadań, kiedy w tekście nie jest jasno określone. Najgorzej poszła mi kultura, nie spodziewałem się, że na tym etapie będzie aż 15 pytań. Poza tym to nie były pytania typu: "kto jest patronem Szkocji?". Pytania były najróżniejsze i najdziwniejsze. Od narodowego sportu Walii po jakiegoś Nowozelandczyka, o którym pierwsze słyszałem. Na połowę pytań raczej znałem odpowiedź. Potem zaczęło się strzelanie, co mi zazwyczaj nie wychodzi, więc jak będzie nie wiem. Zobaczymy.

A stylizacja beżowo-kremowa, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jest lekko, dziewczęco i delikatnie, wszystko robione pod sweterek.

Bluzka- Windows On The World
Sweter- It Girls
Spódnica- Jean Paul Gaultier
Obcasy- Miss Sixty
Kopertówka- Decades
Bransoletka- PPQ Of Mayfair
Okulary- Riviera


Maria Peszek- Zejście Awaryjne

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. fajnie, ale góra jest taka nudnawa. ale to chyba ten sweterek nadaje takiej gładkości, nie potrzebnej.
    kolorystycznie genialnie

    ReplyDelete
  3. Przydałby się jakiś pasek...

    ReplyDelete
  4. Fajna, dobrze dobrana kolorystycznie. Jak zwykle mi się podoba. :]

    ReplyDelete
  5. Świetnie Adasiu! C:
    Uwielbiam ten cardigan i wszystkie stylizacje z nim.

    ReplyDelete
  6. mm, Peszek <3

    stylizacja też niczego sobie

    ReplyDelete