11 November 2012

Duke's girlfriend

Laptop się buntuje, typowe. Zaraz uciekam obejrzeć 2 odcinki Haven i po jednym Fringe i Grimm
Duke w tytule posta to właśnie postać z w.w. serialu Haven i bardzo go lubię. Jest takim typowym buntownikiem, ale jednocześnie ma tę wrażliwą stronę. Sorry, przynudzam, ale o bohaterach moich ulubionych seriali mogę godzinami mówić :)
Taka tam dżinsowa stylizacja.


kurtka Pretty 'n love
koszula RIO Chicos
szorty ELLE/RIO
buty Bonjur Bizou
skarpetki Killah
torebka Decades
wisiorek Mr.

8 comments:

  1. Cudna, choć może wybrałabym inną torebkę. :)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się bardzo, ale torebka mi tu troszkę się gryzie z reszta. A może to tylko moje fanaberie.

    ReplyDelete
  3. Świetnie połączenie aby nie wygladało że jest tego za duzo .

    ReplyDelete
  4. No świetnie! Bije od niej wakacjami, których zapewne nie tylko ja nie mogę się doczekać haha. ;-)
    Pierwsza stylizacja składająca się głównie z jeansu, która mi się podoba, być może dlatego że uprzednio widziałem tylko 2 (o ile dobrze pamiętam!), w dodatku nieudane. Fajne jest też to, że dałaś męską koszulę.

    ReplyDelete