19 November 2012

I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.

Dzisiejszy kuratoryjny z matmy był miażdżący, ale wcale się nie przejąłem, że na 5 zadań zrobiłem tylko 2. W końcu nie zapisałem się z własnej woli, tylko wpisała mnie moja nauczycielka od matematyki, z którą ostatnio mam zresztą na pieńku. Mamy jakąś niezgodność osobowości, bo wszystkie jej metody i zachowania uważam za złe, ale chyba nie tylko ja, bo cała klasa jej nie lubi. Na dodatek w tym roku uczy nas też chemii... Dzisiaj raczyła też oddać dwa testy- z dwóch przedmiotów właśnie. Z chemii mam 5 (uff, na szczęście, trochę nadrobiłem za tą niesprawiedliwą 3 z pracy domowej. Niesprawiedliwa, bo mam 2 zadania na 3 dobrze zrobione, a moja koleżanka, która w każdym ma błąd też ma 3. Ale wolę się z tą kobietą nie kłócić, bo ona zawsze postawi na swoim.), a z matematyki 4, co u nas w klasie jest sukcesem. Potem było wyjście do kina na jakiś duński film przeciwko cyberprzemocy i przemocy w ogóle. Ogółem nie był zły, trochę przesadzony i zbyt wulgarny (no, przynajmniej u mnie co drugie słowo nie zaczyna się na K).

Stylizacja totalnie letnia, ale jak dziś kupiłem tą bluzkę, nie mogłem zrezygnować ze zrobienia stylizacji z nią. Jest więc kolorowo, wygodnie i zwiewnie ;)

Bluzka- jcp
Szorty- Rio
Obcasy- Riviera
Torebka- Pretty n' Love
Bransoletka- Bonjour Bizou
Naszyjnik- St. Trinians 2

Makijaż miał być w kolorach pióra, ale taki mix kolorów nie wyglądał najlepiej, więc zostałem przy fiolecie i różu ;)


Julia Marcell- Aye Aye

8 comments:

  1. Stylizacja jest brzydka, podoba mi się tylko nadruk na koszulce.

    ReplyDelete
  2. Koszulka fajna, ale reszta w ogóle mi się nie podoba.

    ReplyDelete
  3. Nie lubię tych butów, ale całość wygląda bardzo fajnie. :)

    ReplyDelete
  4. bransoletkę bym dała inną.
    Reszta jest fajna, nieskomplikowana i pozytywna
    (buty ogólnie mi się nie podobają, ale tutaj pasują i "ładnie wyglądają")

    ReplyDelete
  5. Spodenki mi się nie podobają.

    ReplyDelete
  6. fajna kolorystyka, stylizacja nawet ok, jednak widziałbym cię tu w długich włosach :P

    ReplyDelete
  7. Piękne kolory - świeżo i soczyście. ;)

    ReplyDelete
  8. O!!! Cudo, rób częściej takie stylizacje :D

    Kinga.

    ReplyDelete