25 November 2012

Kiss Me Hard Before You Go, Autumntime Sadness

"Buszujący w zbożu" mnie nie zawiódł. Jest fantastyczny. Znaczy książka. Zostało mi 50 stron i zaraz idę go skończyć. Kocham tego typu książki. Takie, które dają do myślenia, mają drugie dno, trzeba się nad nimi zastanowić, by naprawdę je zrozumieć, by odkryć ich sens. Trzeba wyłapać najważniejsze fragmenty. To jest po prostu piękne. Na pewno zostanie mi ona na długo w głowie. Jest też bardzo realistyczna. Nie chodzi mi o to, że nie ma w niej elementów fantastycznych (bo nie ma). Mam na myśli to, że jest tak napisana, jakbyśmy podążali za myślami głównego bohatera- Holdena. Idzie ulicą, myśli o jednej rzeczy, zobaczy znajomy mu budynek i pojawia się kolejne wspomnienie- tak nagle. Później wraca do tego o czym myślał. Chodzi mi o to, że nie jest tak schematycznie. My też mamy kilka myśli naraz, idąc ulicą zaświta nam coś w głowie i zaczynamy myśleć o czymś innym niż dotychczas. To mi się też podoba. Książka jest napisana inaczej niż większość. Jedna z najlepszych lektur. Mówię Wam ;)

 Top- Killah
Spodnie- Miss Sixty
Kamizelka- Rio
Torba- It Girls
Obcasy- Bonjour Bizou
Bransoletka- Bonjour Bizou
Naszyjnik- Mr.

Makijażyk, mniami :3

12 comments:

  1. hm... elementy niby dobre, ale coś mi tu nie gra, może kolor spodni.. ogólnie ok :) i podoba mi się twój makijaż wreszcie!!

    ReplyDelete
  2. Nie wiem czemu, ale nie umiem wykorzystać tej kamizelki,bo za bardzo mi się nie podoba, ale tak ogólnie jest ładnie, ponieważ lubię brąz. A makijaż jest piękny! ;)

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się! Świetna lekturą jaką czytałem :)

    ReplyDelete
  4. @Piotrek
    Aha, chyba zrozumiałem co masz na myśli, mimo, że to było totalnie niepoprawnie napisane.
    + nie dodałem posta tylko po to by dostać potwierdzenie, że Buszujący to dobra książka.

    ReplyDelete
  5. Kocham brązowe boho sety.
    Jest cudownie po prostu.

    ReplyDelete
  6. Piękna stylizacja! Uwielbiam te buty i torbę.
    A książkę zawsze chciałam przeczytać, ale zawsze miałam coś "ważniejszego" do zrobienia... Czuję, że wreszcie powinnam ją przeczytać.

    ReplyDelete
  7. piękne butyy :) mi się podoba wszystko,wygląda świetnie :>

    ReplyDelete
  8. Czytałam wczoraj również tę książkę i muszę przyznać, że mam podobne wrażenia:). Strasznie mi się spodobała.
    Co do stylizacji- podoba mi się połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  9. Twoje makijaże są obłędne proste a efektowne !

    ReplyDelete