14 November 2012

Rock Me

Moja przyjaciółka uwielbia One Direction, dlatego już od jakiegoś czasu słyszałam o nowej płycie, która kilka dni temu znalazła się w sprzedaży. Taki typowy pop, ale wpadający w ucho :)
Co do próbnych egzaminów, to matma poszła mi naprawdę nieźle, trochę gorzej z przyrodniczymi, nie byłam pewna kilku rzeczy. 
Stylizacja z artykułu na SiM, ja lecę do starbazzaru, bo dziś mi wpadło 450 sd do portfela ;)


spodnie Bonjur Bizou
kurtka Fallen Angel
top Basics
buty Fallen Angel/It Girls
bransoletka PPQ
naszyjnik Stardoll And The City

15 comments:

  1. ojejku *.* błyszcząco, ale mi isę podoba

    ReplyDelete
  2. Jejku jaka śliczna stylizacja.
    Nie wiem jak to robisz, ale każda twoja stylizacja jest niepowtarzalna.

    Aaaa podziwiam ;)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja :)

    Oo, a co sprzedałaś? :D

    ReplyDelete
  4. Spódniczkę miętową z DvF :)

    ReplyDelete
  5. One Direction jest naprawdę świetne - gorąco polecam!
    Yearbook już zamówiony, czekam na dostawę a tymczasem słucham piosenek na YT :3

    Polecam Rock Me i I Would i... wszystkie inne!

    Up All Night też jest mega płytą.

    ReplyDelete
  6. miss_miley_van

    A wiesz, że akurat Rock Me najbardziej mi się podoba? :D
    Up All Night znam już od dawna.

    ReplyDelete
  7. Mi one direction już zbrzydło, ale muszę widocznie jeszcze raz przesłuchać... A stylka genialna

    ReplyDelete
  8. Nie lubię spodni, ale tu prezentują się ładnie, ogółem podoba mi się ;)

    +ja One Direction nie cierpię, na czym oni sławę zbili? Bo nie bardzo wiem.

    ReplyDelete
  9. Adaś, bo to po prostu nie twoje gusta :D

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja :)
    Co do egzaminów - myślałam, że będzie trudniej, ale łatwo też nie było. Na matmie bym się wyłożyła na strasznie prostym zadaniu, ale w porę się zorientowałam. xd

    ReplyDelete
  11. Zobaczyłam tę stylizację i od razu się zakochałam. ja nie mam aktualnie żadnych sd, nawet superstar ie jestem haha

    Nie jestem wielką fanką 1D, ale czasem miło posłuchać.

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, choć trochę zbyt błyszcząca. ;-)
    Też nie cierpię One Direction, ogółem nie znoszę chórków.

    ReplyDelete