21 December 2012

I feel so close to you right now

Miałam dziś Wigilię klasową, udała się całkiem nieźle, poza faktem, że zbiłam mój śliczny talerzyk z żyrafą. 
Co do stardoll to cały mój czas spędzany na stronie pochłania Stardoll Academy. Nabyłam przed chwilą ciekawą fryzurę, choć jak na mnie to trochę szaloną. Możliwe, że pokażę ją Wam w kolejnym poście :)
W sprawie 'złośliwego oprogramowania' zrobiliśmy z Marcinem wszystko, co się dało. Narzędzia dla webmasterów, czyli strona, która diagnozuje takie przypadki wykazała, że na Orakulum nie znajduje się żadne tego typu oprogramowanie. 
Zaczęłam wczoraj oglądać Plotkarę, bo widziałam tylko pojedyncze odcinki i mam zamiar zrobić sobie dziś mały maraton. 


blazer ELLE
top Fallen Angel/Basics
spódnica MKA/Archive
rajstopy Basics 
torba Lanvin
buty Miss Sixty/Bonjur Bizou
pasek Miss Sixty

10 comments:

  1. Ślicznie ;)

    + u mnie na wigilii jedliśmy na papierowych talerzach, więc nic się nie zbiło.

    +SA też mnie pochłonęło, ale na szczęście przed chwilą skończyłem całe i teraz mam wolne, zrobię jakiś strój wreszcie.

    ReplyDelete
  2. Całkiem, całkiem :)

    stardollgossipcenter.blogspot.com - sława, pieniądze, skandale - Twoje centrum plotek!

    ReplyDelete
  3. Taka jakaś zwykła :( A na wigilii wszystko to było jednorazówki ;)

    ReplyDelete
  4. Cała stylizacja jest genialna.

    ReplyDelete
  5. Jak do tego doszło?
    W pewnych przypadkach osoby trzecie mogą dodawać do legalnych witryn złośliwy kod, który spowoduje wyświetlanie przez nas komunikatu ostrzegawczego.

    Tak mi Google powiedział :D

    A stylizacja ładna ;)

    ReplyDelete
  6. To Dan jest plotkarą.

    ReplyDelete
  7. Anonimowy.
    To już wiem, niestety nie udało ci się mnie zaspojlerować jako pierwszy.

    ReplyDelete
  8. Na to złośliwe oprogramowanie to ja polecam na chwilkę wyłączyć w ustawieniach zaawansowanych ochronę przed wyłudzaniem danych i tyle.
    Szukam tej torby i szukam i znaleźć nie mogę.

    ReplyDelete