31 December 2012

New Year's Coming.

Już tylu redaktorów z naszej załogi złożyło Wam tak piękne życzenia, że ja chyba nie muszę nic więcej dodawać, ale złożę Wam proste życzonka. Wszystkiego najlepszego no i udanego 2013 roku. Może Was dzisiaj doładuję sylwestrowymi stylizacjami, bo i tak siedzę w domu i raczej nic lepszego do roboty nie mam <oprócz uczenia się na test z geografii i czytania ostatnich trzech ksiąg Pana Tadeusza, ale to sobie pominę chyba>.

Stylizacja, którą wstawię jest dość ciemna, skupiłem się nie na kolorze, a na detalach, czyli na puszku, który znajduje się na każdym z użytych ubrań i dodatków. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. + Lekki szpan na fryzurę za 69 poziom, wreszcie do niego dobiłem.

Sukienka- Nelly.com
Narzutka- Millionaire Mansion Fashion
Kopertówka- Tingeling
Kolczyki- Fallen Angel
Obcasy- 2x Just Cavalli

6 comments:

  1. wszystkiego najlepszego na nowy rok :)


    troche punra, ale ładna!

    ReplyDelete
  2. Ślicznie! Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie jest :) mam tę fryzurkę już od jakiegoś czasu, ale jakoś się nie mogę do niej przekonać. Podoba mi się na innych dollkach, a na mojej nie.

    ReplyDelete
  4. dzięki i nawzajem, co do stylizacji ładna, mogłeś dać coś "błyszczącego" :)

    ReplyDelete