17 December 2012

You're way too young to fall apart

Po pierwsze, to naprawdę zaczyna mnie irytować to 'złośliwe oprogramowanie', którego nie ma na Orakulum. Tracimy komentatorów, a to bardzo, ale to bardzo źle. 
Po drugie, wciągnęłam się w Stardoll Academy, więc jakbyście mieli chwilę czasu, to proszę o kliknięcie w moje serduszko w yearbook'u. 
Po trzecie, to nie wiem czy już Wam polecałam Yumę, ale jeśli tego nie robiłam, to naprawdę zachęcam do obejrzenia. Ciekawy film ze świetną obsadą. 



blazer ELLE
spodnie Pet a Porter
top OTTO
buty Sonia Rykiel
kopertówka RIO
wisiorek OTTO

14 comments:

  1. Cudownie *o*

    +mnie oprogramowanie też denerwuje i też mnie wciągnęło SA :D

    ReplyDelete
  2. Wirusy mogą być wszędzie, nawet w muzykach czy jakichś obrazkach ;)
    A stylizacja ładna :)

    ReplyDelete
  3. @Mr.Piotrek

    Znalazłam stronę, gdzie to można sprawdzić, ale to już działka Marcina, bo to musi zrobić właściciel bloga.

    ReplyDelete
  4. Mi tam się żadne wirusy nie pojawiąją. xd
    Stylizacja świetna :)
    Film obejrzę :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie wszystko pasuje. Uwielbiam te buty. ;]

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Film z pewnością obejrzę. U mnie w Stardoll Academy jest jakiś błąd i nie mogę wykonywać zadań. Z tego co wiem nie tylko ja mam z tym problem. Napisałam już do adminów, więc mam nadzieję, że szybko to naprawią. A jeśli chodzi o stylizację, to bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  9. ładnie, mogliby zrobić więcej takich spodni:)

    ReplyDelete
  10. ślicznie są te spodnie, bardzo ładnie tu wyglądają : )

    ReplyDelete