16 January 2013

Beautiful, White Shirt





Jak żyjecie? Jako, że dziś kolejny wolny dzień, w planach mam przeglądanie wszelkich zdjęć znajdujących się na komputerze, usuwanie brzydkich, niewyraźnych lub nieprzydatnych, a następnie nagranie ich na oddzielny dysk. Oj tak, zdjęć mam całkiem sporo. Ograniczają mi zapis na dysku o około 60 GB.
Kolejna sprawa jest zupełnie inna. Nie mam się kogo polecić w tej sprawie. Mam pytanie, może ktoś z Was zna się na dietetyce? Nie, nie jestem gruby. Mam na myśli dietę, którą zalecił mi lekarz. Pani doktor zakazała jedzenia wszystkiego co: ostre, słone, słodkie i kwaśne. Powiedziała także, żebym jadł dużo owoców, warzyw, produktów pełnozbożowych oraz bogatych w błonnik.        I tutaj nachodzi mnie pytanie. Nie pragnę jeść ciągle bananów, czy jabłek, bo można się nimi zanudzić. Często nachodzi mnie ochota na coś słodkiego. I ulegam. Wiecie może co ze słodyczy, niepospolitych owoców itp. mógłbym jeść? Jeśli tak, to podzielcie się swoimi spostrzeżeniami   w komentarzu!

Koszula ♥ - Pretty N' Love
Spodnie - Killah
Buty - Pretty N' Love
Torebka - Givenchy

A tak cała na biało. Kocham ciemnoskóre lalki ubrane właśnie w ten kolor. Cała stylizacja opiera się na zasadach kontrastu. Mam nadzieję, że nie jest pospolicie i nudno.

Kocham tę piosenkę.

20 comments:

  1. Świetny look - jak bd miała sd to kupię koszulę :)

    Co do diety...
    Nie bardzo znam się na Twoje, ale też mam ograniczone jedzenie.
    Mam bardzo delikatne jelita, co oznacza, iż nie mogę jeść słodyczy, fast foodów ani pić napojów gazowanych.
    Mleko też odpada.
    Na początku starałam się przestrzegać tych zasad, ale teraz mi nie wychodzi ;/
    Kocham słodycze.
    Tak czy siak życzę powodzenia zarówno Tobie jak i sobie, bo od lutego mam zamiar unikać słodkości i robić brzuski, chcę kaloryferek :3

    ReplyDelete
  2. Cudownie, też podoba mi się ciemna karnacja w połączeniu z bielą i ogólnie jasnymi kolorami.

    Co do diety... Nie wiem co wgl może nie być słodkie, ostre słone czy kwaśne ;o może spróbuj coś z miodem, w końcu to naturalne, może nie jest takie niezdrowe. Może jakieś musli z owocowymi jogurtami?
    paluszki krabowe są pycha - nie są w sumie ani ostre, ani słodkie ani kwaśne ;d
    a wracając do słodkości figi są podobno słodkie. ale nwm, nie jadłam.
    ja wolę kwaśne owoce, typu pomarańcza, kiwi.

    ReplyDelete
  3. ja tam mam w komputerze 40tysiecy zdjec <3 yhaha.


    stylka boska!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. ja nie zapisuje na kompa zdjęć, także mam kilka swoich i reszta to nagłówki :D

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna stylizacja.

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, a jeśli chodzi o piosenkę, to poznałem ją w niecodzienny sposób, uwielbiam ją i nadal mi się nie znudziła.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Coś ty zrobił, że nie już mi nie wyskakuje ten durny komunikat? :D
    Stylizacja mi się podoba! :3

    ReplyDelete
  10. ~ Mr.Piotrek - Czary Mary :D Wiesz, ostatnio czytałem dużo Harrego Pottera i czegoś się w końcu nauczyłem : )

    ReplyDelete
  11. Co do diety to mam podobną.
    Jeśli chcesz coś więcej przeczytać http://www.e-dietetyka.pl

    lub napisz do mnie na Stardoll mój nick Van_nessa11

    ReplyDelete
  12. Coldplay nigdy mi się nie znudzi, a już na pewno nie ta piosenka, swego czasu słuchałem jej wprost NAŁOGOWO!
    Co do diety to Ci raczej nie pomogę, nie mam konsultacji z osobami zajmującymi się takimi rzeczami, ale ostatnio wziąłem się za siebie i ćwiczę Aerobiczną Szóstkę Weidera, 'zarabiam' na sześciopaczek. :D

    ReplyDelete
  13. Stylizacja świetna, ale piosenka mi się nie podoba. Nie rozumiem zachwytu nad Coldplayem

    ReplyDelete
  14. @Milapati bluźnisz!:D
    The scientist to jedna z ich najlepszych piosenek, fokle rush of blood to the head to świetna płyta.

    ReplyDelete
  15. Bardzo mi się poodoba, piosenka też ! ♥
    Nie słucham często Coldplay'a, lecz ta piosenka jest genialna.

    Ze słodyczy polecę Ci sorbety, miksujesz owoce, możesz dodać miodu i zamrażasz :D
    Mam nadzieje, że zimne pokarmu możesz jeść. Kolejny deser to przekładaniec. Musli z owocami na to jogurt naturalny i znów. Ja takie rzeczy zajadam, bo chce ograniczyć właśnie słodkie, lecz niezdrowe rzeczy, a przy okazji trochę schudnąć.
    Mam nadzieje, że pomogłam :)

    ReplyDelete
  16. Dzięki za wszystkie pomocne rady! : )

    ReplyDelete