06 January 2013

Haute Couture Inspiration

Szczerze mówiąc, nie byłam pewna czy powinnam dodawać Haute Couture Inspiration, szczególnie, że Marcin dodał takowe kilka dni temu. Jednak uznałam, że ta stylizacja trochę różni się od tych codziennych za sprawą futra. Oceńcie sami. 


futro RIO/Evil Panda/Miss Sixty
szorty Basics/Pretty 'n Love
top Original Future
wianek Jean Paul Gaultier
buty Diesel
naszyjnik nelly.com
pasek Decades

A tak przy okazji, jeśli macie twittera to zapraszam do followania mnie-->I_am_Meg_Bass

5 comments:

  1. Nietuzinkowe połączenie, bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. gołe nogi mi tu troche przeszkadzają, a tak to wg. mnie świetne połączenie

    ReplyDelete
  4. Świetnie Ci wyszło futerko.

    ReplyDelete