19 January 2013

I wish anxiety and self doubt burnt calories.

Ostatnio sporo nas tu na blogu się udziela. Cieszę się z tego powodu, szkoda tylko, że nie jest to proporcjonalne z liczbą komentarzy. Ich ilość drastycznie zmalała :c
W tym momencie powinienem się uczyć do testu z matmy, angielskiego, niemieckiego, informatyki, do kartkówki z historii i do kuratora z angielskiego. Na dodatek powinienem mieć już napisane dwie rozprawki. Temat pierwszej: "Pieniądze szczęścia nie dają", temat drugiej: "Pan Tadeusz jako sen o Polsce i sąd nad Polską". Do tego dochodzą inne przedmioty, m.in. mutacje z biologii, przemysł w Polsce z geografii, wyższe kwasy karboksylowe z chemii i wiele, wiele innych bardzo ciekawych zajęć. Najgorsze jest jednak to, że nie chce mi się nawet zacząć. I w tym tkwi największy problem.

Stylizacja w odcieniach grafitu, czerni i z motywem panterki. Brakowało mi jakiegoś elementu z motywem widniejącym na plecaku. W końcu wpadłem na pomysł, by z beretu zrobić podszewkę w płaszczu. Myślę, że wygląda to ciekawie ;)

Płaszcz- Frankie Morello
Podszewka- Rio + Decades
Koszula- Young Hollywood
Spodnie- Junior Gaultier
Plecak- Special Offer
Obcasy- Fallen Angel + Bonjour Bizou
Okulary- Bonjour Bizou


10 comments:

  1. Uwielbiam tą torbę + stylizację.

    Co do Twoich zadań szkolnych to możesz się podzielić, bo ja się koszmarnie nudzę :)

    ReplyDelete
  2. Plecak jakoś do mnie nie przemawia, ale i tak mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. Heh, wcale ci się nie dziwie, ja na dzień odrabiam lekcje z 2 dwóch przedmiotów i padam :D







    ReplyDelete
  4. Jakbym miała tyle roboty to pewnie też nie wiedziałabym od czego zacząć
    stylizacja jest ok.

    ReplyDelete
  5. średnio, nie cierpię wzoru w panterkę, a do tego ta torba..

    ReplyDelete
  6. A ja się lenię, bo nie mam praktycznie nic do domu i wieczorem zamierzam dodać jakąś stylizację.

    Świetna stylizacja, też coś planowałam z tą torbą, ale mi same banały wychodziły.

    ReplyDelete
  7. Najlepsza! Po prostu genialna *.*

    ReplyDelete