18 January 2013

Jaka siła napędza świat? Neutrina? Fuzja nuklearna? Nie, miłość.

Nie mogłam się powstrzymać, żeby tak nie zatytułować posta. Jest to cytat z serialu El Barco, a dokładniej z odcinka, który dopiero co skończyłam oglądać. Ogólnie, mam dziś serialowy wieczór, obejrzałam już The Vampire Diaries, How I Met Your Mother, w.w El Barco, a teraz zabieram się za Gossip Girl
Wciągnął mnie Twitter, ostatnimi dniami traktuję go jak nowocześniejszą wersję pamiętnika. 
Co do stardoll, to zmieniłam trochę twarz doll, a dokładniej jej usta. Plus, włosy sprawiły, że teraz moja lalka przypomina mi połączenie Kristen Stewart z Julią Roberts w Pretty Woman


sukienka Voile Holiday Boutique
naszyjnik Riviera/RIO
kopertówka Decades
szpilki Archive
bransoletka Special Offer

6 comments:

  1. Stylizacja jest genialna <3
    Ale fryzura mi się tak średnio podoba, a dokładniej jej wykonanie. Chyba po prostu nie przepadam za stardesign hair.

    ReplyDelete
  2. Całość wygląda szałowo :)

    ReplyDelete
  3. Super, podoba mi się zmiana ust. ;]

    ReplyDelete
  4. Fajna stylka, aczkolwiek fryzura mi się nie podoba.

    ReplyDelete