25 January 2013

sezon na nicnierobienie uważamy za oficjalnie otwarty

Ferie rozpoczęte, ach, błogi spokój, k o c h a m.
Nie napomknąłem Wam jeszcze o pewnym przecudnym filmie. Tytuł jego, to Upsite Down, co według polskich tłumaczy znaczy Odwróceni Zakochani. Zostańmy jednak przy angielskiej wersji. Polecam go ze względu na wszystko: począwszy od pomysł, a skończywszy na jego realizacji. Poza tym mam zamiar przeczytać 7 książek, nie mam pojęcia, czy podobał, aczkolwiek bardzo bym tego pragnął. Dzisiejszego dnia klasowy kolega pożyczył mi 3 Cobeny. A że On raczej złych książek nie pisze (wnioskuję po tym, że wszystkie przeze mnie przeczytane były arcydziełami), to mam wielką ochotę na lekturę właśnie tych, a nie innych produkcji. Aktualnie jestem na około 40. stronie Podpalaczki King'a i jestem totalnie zauroczony, ale że nie jest to Klub Przyjaciół Książek, to obejrzyjcie stylizację!

~Kapelusz - b. Bizou
~Płaszcz - b. Bizou
~Koszula - Fudge Men
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Botki - Folk

5 comments:

  1. Mi tam Klub Przyjaciół Książek Pasuje. Podpalaczka świetna. Z King'a polecam Ci też gorąco 'Pod Kopułą', 'Ręka Mistrza' i 'Cmętaż Zwieżąt'.

    Stylizacja świetna.

    ReplyDelete
  2. mi się bardzo podoba. pod kopułą jest świetna ale King'a wole opowiadania

    ReplyDelete
  3. Jest okej, ale nie przepadam za męskimi koszulami z takim wzorem.

    ReplyDelete
  4. A ja widziałam film "Sucker Punch" i polecam soundtrack jak i film. "Pod Kopułą", "Podpalaczka" i "Reka Mistrza" to jedne z moich ulubionych mistrza Kinga. Stylizacja fajna, bardzo ciekawa.

    ReplyDelete
  5. Dziękuję Wam za polecone książki, ale wątpię, żeby miał do nich dostęp, może w przyszłości sam sobie je kupię. c;

    ReplyDelete