20 January 2013

There's some good in this world, Mr. Frodo. And it's worth fighting for.

Obejrzałam w końcu trylogię The Lord of the Rings i nie zawiodła ona moich oczekiwań. Świetna sceneria, gra aktorska i muzyka. W najbliższym czasu mam zamiar obejrzeć również Hobbita, a właściwie jego pierwszą część, na kolejne może wybiorę się do kina w przyszłości. 
Nie cierpię tego uczucia, kiedy czegoś naprawdę na stardoll pożądam, a później mi się to nudzi. Postanowiłam powrócić do dawnej twarzy i zmienić włosy, które już mi się tak nie podobają jak jeszcze dwa dni temu. Teraz Clev ma wiatr we włosach. 


sukienka Bonjour Bizou
top Bonjour Bizou/ELLE
buty RIO
kopertówka nelly.com

Jeśli macie twittera, zapraszam do followania mnie -> I_am_Meg_Bass :)

8 comments:

  1. Byłam w kinie na Hobbicie i polecam, jak dla mnie świetny film.
    Podoba mi się, ale wolałam twoją nową twarz :c

    ReplyDelete
  2. Świetne buty!
    Są jeszcze w starplazie? :)

    Całość fajna, ale torebka troche... za sportowa?

    ReplyDelete
  3. Stylizacja cudna, genialne połączenie ciuchów.

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się, ciekawe połączenie koszulki ze spódnicą. c;
    Ja tam żadnej zmiany w twarzy nie widzę...
    Jak mogłaś dopiero teraz obejrzeć Władcę Pierścieni? O: Ja wprost kocham ten film, oglądałem wszystkie części miliony razy (nawet wersje reżyserskie) i przeczuwam, że nigdy mi się nie znudzą.
    Czyli że będą kolejne części Hobbita? O dziwo o tym nie wiedziałem.

    ReplyDelete
  5. @Szymon
    Drużynę oglądałam już kilka lat temu. A Hobbit został podzielony na trzy części, chyba po prostu Jackson liczy na większe zyski.

    ReplyDelete
  6. Śliczna, buty bardzo mi się podobają :)

    Hobbit jest świetny, moim zdaniem bardzo podobny do filmu ''Władcy pierścieni''. Czasami nawet pewne wątki się mylą.

    ReplyDelete