24 January 2013

This is your baptism and you can't forgive them.

Cały ten męczący tydzień już prawie za mną. Dzisiaj pisałem rejonowy etap konkursu wojewódzkiego z angielskiego i moim zdaniem był trudny. Nie spodziewałem się, że pojawią się pytania typu: "co to jest hokey pokey?". Bo wcale nie wiem czy to smak australijskich lodów, święta w Nowej Zelandii, amerykańska zabawka z dużymi uszami, czy nazwa zabawy w krajach anglojęzycznych. Skąd oni biorą na to pomysły?

Jutro idę nocować ze znajomymi do 3-go LO, jest jakiś zlot i się jakoś wkręciliśmy. Nie do końca wiem, na czym ten zlot będzie polegać, ale zagwarantowali mi, że nie będzie nudno. To się okaże :D

Bluzka- No Name (Fudge)
Ramoneska- Chanel
Szorty- Chloé
Torba- Bonjour Bizou
Glany- Haute Couture
Bransoletka- Rio
Czapka- Bonjour Bizou
Tatuaż- Evil Panda

9 comments:

  1. Hokey pokey?
    Boże ;o

    Mam nadzieję, że będzie miło :)

    Jak zwykle cudnie.

    ReplyDelete
  2. Fajno :)
    hokey pokey..coś mi się kojarzy, ale nie wiem z czym.

    ReplyDelete
  3. Lubię Twoją doll w takich stylizacjach. ;]

    ReplyDelete
  4. Przecudnie, glany ♥
    Ja nie mam pomysłu na użycie ich w stylizacji żeby coś fajnego stworzyć. W realnym świecie ciągle w nich pomykam, ale tu stworzenie czegoś ciekawego z nimi łatwe nie jest, a Tobie się to udało :3

    Przekonałeś mnie do Crystal Castles :D. Przyznam szczerzę, że wcześniej podchodziłam do nich z rezerwą.

    ReplyDelete
  5. jak to, nie znacie tej piosenki? DO THE HOKEY POKEY AND THEN TURN AROUND! THATS WHAT ITS ALL ABOUT!

    ReplyDelete
  6. Sam poległbym czytając takie pytania.
    Miłej zabawy. :D
    Stylizacja trochę przytłaczająca.

    ReplyDelete