11 February 2013

Soft and Hard

Nareszcie ferie. Dwa tygodnie wolnego od szkoły, to brzmi tak pięknie. Odpocząłem trochę od internetu i przez prawie cały weekend zajmowałem się czymś innym. Zacząłem też czytać pewną książkę, a mianowicie "Terapię narodu za pomocą seksu grupowego". Od razu muszę sprostować, że utwór wcale nie jest jedynie o seksie. Jest też miejsce na informacje o polityce, wolności, różnicach między miłością a pożądaniem, wstydzie, zdradzie, zazdrości, rodzinnych relacjach, codziennym życiu, realiach życia w Polsce, nietolerancji i tolerancji, przekraczaniu granic, stereotypach, a nawet o śmierci. To wszystko ma w sobie jedna książka. Polecam :)

Top- Yves Saint Laurent
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Pasek- Gucci
Torba- Versus Versace
Obcasy- Archive
Pierścionek- Nelly.com

9 comments:

  1. Świetna. Książka zapowiada się ciekawie, jak przeczytasz to rzuć do mnie. :D

    ReplyDelete
  2. Aaaa ja też mam ferie. Ksiązke przeczytałam, za namową koleżanki, i ciesze się, zę to zrobiłam, bo jest na prawdę dobrą ksiązką.

    No a stylizacja, piękna, musze nabyć tę torbę

    fioletowaszafa

    ReplyDelete
  3. stylizacja ładna, ale brakuje mi tu czegoś.

    ReplyDelete
  4. Książka może być ciekawa.
    Stylka cudna, bardzo podoba mi się ta torba.

    ReplyDelete