23 February 2013

You were strong and I was not

Wysprzątałam dziś cały pokój, natemperowałam pewnie ze sto kredek, wyrzuciłam niepotrzebne rzeczy i 'przemeblowałam' moją tablicę korkową. Skąd u mnie taka aktywność jeśli chodzi o domowe obowiązki? Ano mam w przyszłym tygodniu straszny nawał sprawdzianów, a gdy patrzę się na książkę od WOSu to mi odechciewa tego całego uczenia.
Zwykła stylizacja, nic szczególnego. 


spódnica Velvet Orchid/OTTO
top RIO
lordsy nelly.com
kopertówka It Girls
opaska Special Offer

4 comments:

  1. Przybij piątkę, bo mnie czeka sprawdzian z historii i geografii :) I znajduję sobie każde zajęcie, byleby się nie uczyć.

    A stylizacja prosta, ale efektowna. Podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  2. Wszyscy robią coś z tą spódnicą, ale Tobie chyba wyszło najlepiej.

    W tym tygodniu mam luz, bo tylko 2 sprawdziany i 1 praca klasowa.

    ReplyDelete
  3. TA KIECKA jest boska, faktycznie chyba najlepsza stylizacja jak narazie z nią.
    ale zmieniłabym włosy.

    ReplyDelete
  4. Już mnie przekonałaś do zakupu tej spódnicy.

    ReplyDelete