11 March 2013

Episode #1: Pam

Postanowiłam połączyć moją miłość do seriali i stylizacji, tworząc serię outfitów inspirowanych postaciami z różnych seriali. Dziś padło na Pam z True Blood.  
A tak BTW, to dostałam dziś Unorthodox Jukebox, masę słodyczy i własnoręcznie wykonany plakato-kolaż z obrazkami rzeczy, które najbardziej lubię. Tak dobrze mnie znają moje przyjaciółki. No i od dziś pisze już dla Was szesnastolatka. :)

PAM
'I don't know what it is about me that makes people whink I want to hear their problems. Maybe I smile too much. Maybe I wear too much pink. But please remember I can rip your throat out if I need to. And also know that I am not a hooker. That was a long, long time ago.'



sukienka Young Hollywood
futro Bonjour Bizou
torebka OTTO
okulary Killah/Chanel
szpilki VOILE

9 comments: